zaterdag 19 juni 2010

Lieve groetjes

Hallo allemaal,
Dit stempeltje van Marianne Design heb ik ingekleurd met de kleurpotloden en uitgestanst met de nestabilites `Classic Ovals`en de `Big Scalloped ovals`. Het papier wat ik gebruikt heb is van S.E.I. en Bo Bunny. Het opengewerkte randje heb ik gemaakt met de Martha Stewart pons de `Embroidered Floral`. Het kantje onder het bloemetje heb ik een draad door het randje gedaan en samengetrokken tot een rond geheel.
Bedankt allemaal voor de lieve reacties en tot de volgende kaart.
Lieve groetjes
Gretha

13 opmerkingen:

Anke zei

Heey Leuk kaartje. Mooi papier ook.

groetjes
Tessa

Bianca zei

Prachtige kaart. Hele mooie kleuren.
Groetjes,
Bianca

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

Wat een lieverdje, mooi papier.

Groetjes Jolande

Erika zei

Wat een mooie kleuren heb je gebruikt zeg, een schitterend kaartje vind ik het!

Groetjes Erika

Neline zei

Wat een leukertje weer Gretha!
groetjes
Neline

Trudy zei

Wauw wat een leuk kaartje Gretha!!
Groetjes Trudy

diana zei

wat een leuke kaart en wat een mooi papier, super.
groetjes diana

Anoniem zei

Wat een schattig en mooi kaartje Gretha.
Heel mooi papier heb je gebruikt.

Groetjes Jannie.

Jeanet zei

Hoi Gretha,
het is weer een toppertje geworden
mooi papier, mooie kleuren.... echt zomers
nog een fijne zondag
groetjes Jeanet

nicole zei

schattig kaartje, mooie kleurencombo.
groetjes Nicole

Anoniem zei

Wat een lief kaartje! En de bloem van kant vind ik helemaal leuk.

Groetjes Hélène

Corrie zei

Wat een lief kaartje Gretha
mooi die kleurtjes

Bernadet zei

geweldig kaartje Gretha