dinsdag 25 mei 2010

Happy birthday

Hallo allemaal,
Dit muisje heeft zijn buikje lekker volgegeten met heerlijke cakejes, ik wou dat wij dat ook zo ongeneerd konden doen ;) Jullie weten dat ik een Penny Black fan ben en heb dit afdrukje ingekleurd met kleurpotloden. Voor de nestabilities heb ik 3 vormen gebruikt, nl. de standard circle, de scallop circle en de blossom two. Het randje bovenaan is een Martha Stewartpons de Daisy Dot. Tenslotte is het papier van BG `Sugar Rush`. Ik heb al deze spulletjes gekocht bij `t Hobby Hoekje de Linge in Leerdam. Daar komen ook al mijn kaarten te staan, zodat jullie ze in het echt kunnen zien. Ik vind het een vrolijk geheel geworden, ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Lieve groetjes
Gretha

10 opmerkingen:

Anita zei

Super leuk en vrolijk kaartje! Hele mooie combi van kleuren.
groetjes, Anita

Neline zei

Een heerlijk vrolijk kaartje Gretha!
super kleurcombi.

groetjes
Neline

Erika zei

Inderdaad een heel vrolijk kaartje!

Groetjes Erika

Nelleke zei

Mooi Kaartje krijg je lekkere trek van.

groetjes Nelleke

Petra zei

Prachtig; ik sta elke keer weer versteld van jouw kleurkunsten en moet dan telkens goed kijken of je niet met iets anders gekleurd heb dan met potloden. En het geheel is weer een mooi kaartje geworden ;-))

Bianca zei

Ik vind deze kaart helemaal geweldig. Zulke vrolijke kleuren en zo mooi ingekleurd. Super.
Groetjes,
Bianca

Corrie zei

Wat een lekker vrolijk kaartje Gretha
je hebt weer een heel lief stempelje gebruikt.
Groetjes Corrie

Trudy zei

Prachtige kaart Gretha.
Het is een lekker fris kaartje en een leuke stempel.
Groetjes Trudy

Creatiefhandje zei

hoi hoi
schattig kaartje geworden
groetjes
esmeralda

SCRAP TALK zei

Heel mooie kaart! Hier word ik heel vrolijk van! Prachtige kleurencombi!
xxx
C.