woensdag 5 mei 2010

Fly away

Hallo allemaal,

Deze kaart met een slapstick stempel van Penny Black heb ik ingekleurd met distress inkt.
Het papier is van Bo Bunny. De bloemen heb ik met 2 verschillende maten bloemenponsen Madelief van Make Me gemaakt van hetzelfde papier. Het bruine randje is een Martha Stewart pons en is de Arch Lattice. Het lintje heb ik geregen nadat ik eerst het papier met de MS pons Threader gleufjes in heb gemaakt. Het kader waarin het afdrukje is verwerkt is een nestabilitie de Labels Seven. Ik zal nog de kleuren van de Distress inkt opnoemen voor jullie waarmee ik gewerkt heb.
Tattered rose
Aged mahony
Vintage photo
Peeled paint
Fired brick
Black soot
Scattered straw
Broken china
Tot de volgende kaart.
Lieve groetjes
Gretha

7 opmerkingen:

bep zei

ooo gretha hij is weer superrr
grt bep

Andrea zei

hoi Gretha,
wat een lief kaartje, mooi gekleurd en mooie kleuren ook
groetjes andrea

Trudy zei

Gretha wat is die mooi zeg!!
en wat een leuke stempel.
Groetjes Trudy

Petra zei

Wat een plaatje; werkelijk prachtig. Lieve stempel is dit en die nestability is wel heel erg leuk.

Gusta zei

hij is leuk !!

groetjes Gusta

Corrie zei

Ohhhhhh Gretha wat een waanzinnig gaaf kaartje,
prachtige stempel en schitterende kleuren.
Groetjes Corrie

Jan zei

Hi Gretha

What a delightful little boy - so cute


Hugs
Jeannette xxx