dinsdag 22 september 2015

Teddy Bea


Goedemorgen lieve bloggers,
vandaag laat ik jullie een kaartje zien die ik eens voor mezelf heb gemaakt, had het afdrukje van Teddy Bea al tijden ingekleurd op mijn bureau liggen en heb ik een poosje geleden, nog voor de Knotsgekke kaartendagen er een kaart van gemaakt
Ik was er nog niet aan toe gekomen om hem hier te laten zien hihihi 

Good morning dear bloggers,
today I show you a card which I made for myself
I had colored the image of Teddy Bea ages ago and made a card of it a few weeks ago
Finally found the time to post it here :D 


Teddy Bea is ingekleurd met een beetje distress inkt en Sennelier
Teddy - 435
jurk (dress) - 517, 211 + stickles + 675
hoed (hat) - 517, 211 + 675 
strikken (bows) - 435
achtergrond (backtground)  - 837 + antique linen
grond (ground) - 837 + 819 + 252, 112
lisdodden ( water-lillies) - 435 

materialen (supplies):
basiskaart (base card) - Go Kreate
vierkante mal (square die) - Dienamics


Ik krijg regelmatig de vraag waar de stempels van Teddy Bo kan kopen en helaas kan dat niet meer
De webshop met de digitale stempels is verdwenen, is dat anders, dan hoor ik het graag

Een fijne week verder 
Have a lovely week 



4 opmerkingen:

rian zei

hele mooie kaart gretha

groetjes rian

Marja Sch zei

Hij is ontzettend mooi geworden. Heerlijke kleuren en een fantastische kaart. Groetjes Marja.

Renate zei

Je moet ook zeker eens aan jezelf denken.
Jammer dat deze digi's niet meer verkrijgbaar zijn.
Je legt ons vandaag weer in de watten met dit super leuke kaartje.

-xies- Renate.

Bunny zei

This is so cute. Looks like she's on picnic. Love the cat tails.