woensdag 16 september 2015

Lili of the Valley Calendar


Goedemorgen lieve blogvriendinnen,
vandaag begint de kreabeurs de Hobbysalon in Mechelen (Belgie) waar ik bij de stand van Lili of the Valley 5 dagen zal zijn
Ik heb al eerder pagina's van deze kalender laten zien en vandaag is April aan de beurt, welke ik in aqua tinten heb gemaakt
In eerdere posten op mijn blog heb ik al verteld hoe je de dagen en maanden maakt
De stempel die ik voor deze maand heb gebruikt heet "Fairy April"

Good morning dear blog friends,
today starts the craftshow De Hobbysalon in Mechelen (Belgium) where I help on the stand of Lili of the Valley for 5 days
I showed you other pages of this calendar before and today it's the turn of April, which I made in Aqua colors
In posts on my blog before I told you how you can make the months and days
The stamp of this month I used is called "Fairy April"


Sennelier:
huid (skin) - 252, 635, 205
haar (hair) - 252 + 435
jurk(dress), paraplu (umbrella), laarzen (boots) - 856 + 755
achtergrond (background) - 705

materialen (supplies):
papier (papers) - Up, up and away  LOTV
nestabilitie spelbinders - rond (circle)
ronde mal met stiksteekjes ( circle with stitches) - My favourite things
wolken (clouds) - Memorybox
doily


Als je in de gelegenheid bent om naar deze beurs de Hobbysalon te komen, dan zie ik je graag







5 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

superleuk gemaakt ! top !
grtjs,martina
x

Lia zei

Ik ben fan van LOTV afbeeldingen en je hebt er een erg leuke kaart mee gemaakt!
Lia xx

rian zei

ook deze is suppppper leuk gretha , had hem graag in het echt gezien hihi.
maar ben een keer naar die beurs geweest, en vond hem zoooooo erg tegenvallen.
hoop dat het nu wel leuk is voor jullie.

groetjes rian

Bunny zei

What a cute image. Love the coloring.

Renate zei

April doet wat ie wil.
De paraplu, en de regenlaarsjes passen daar perfect bij.
Kei leuk gemaakt.
Veel hobbyplezier op de beurs.

-xies- Renate.