vrijdag 24 januari 2014

Wee Stamps "Rose & Felix"


Goedemorgen,
op 11 januari heb ik een workshop gegeven bij Creatiefhandje en hebben we deze kaart gemaakt met de stempel van Wee Stamps "Rose & Felix"
Het is best een groot kleurwerk, maar de dames hebben het er heel goed vanaf gebracht
Er waren 2 dames bij die nog nooit hadden ingekleurd en hadden ook een prachtig resultaat afgeleverd :D
Ik heb de kaart opgebouwd met papier van Maja Design "Vintage Autumn Basics" en de volgende mallen:
Go Kreate
harten - Joycrafts
hoek - Noordesign
ovale swirl mal in de linkerhoek - Noordesign
tekst - LOTV "Handwritten Phrases"


Distress & H2O
huid - tattered rose, vintage photo, aged mahogany
haar - antique linen, vintage photo, walnut stain
poesje - black soot, tattered rose
onderjurk - spun sugar, H2O rose petal
jurk & bloemen - spun sugar, H2O pomegranate
gras - bundle sage
achtergrond - broken china


Alvast een fijn weekend allemaal



5 opmerkingen:

rian zei

suppppper kaartje weer, tja en dat kleuren met distress lijkt me ook super, maar helaas ik krijg het niet onder de knie, dus blijf ik bij mijn copics.

groetjes rian

Ine zei

Erg mooi!!
groetjes Ine

Muuske zei

Prachtige kaart.groetjes Margo.

By XaLu zei

Zoals altijd is het weer een plaatje! Super mooi gemaakt en gekleurd weer!

Groetjes,
Nicole

Kim zei

Het was weer erg gezellig Gretha en toch weer wat handigheidjes opgepikt tussendoor.
Tot de 22ste.

Groetjes van Kim