woensdag 8 januari 2014

Mo Manning "Broked"


Goedemorgen lieve bloggers,
er zijn weer een aantal nieuwe digi's bij Mo Manning Digital Pencil te koop en kan je nog flinke korting krijgen ook tot en met 12 januari
Het designteam heeft de opdracht om een aantal van deze nieuwe afdrukjes te promoten en heb ik deze stempel "Broked" toegestuurd gekregen
Vond het best wel pittig om een gekleurd kindje te kleuren en ik geloof dat het aardig gelukt is hihihi
Ik heb er een label van gemaakt, omdat ik deze mallen zo mooi vind en zo een layout van kan maken, dit heb ik al eens eerder gedaan, maar nu net weer eventjes iets anders


Good morning dear bloggers, 
there are some new images for sale at Mo Manning Digital Pencil with 20% discount through Sunday 12 January
The design team gets some new images to promote and I've received this image "Broked"
It was a bit tough to make a colored girl, I think I did make it, lol
I've made a label of it, because these dies are so cute to work with and created this layout 


De teksten die jullie hier zien horen bij het afdrukje
Het papier komt van de lijn Pion "Pink Baby Blanket"
De randen met hartjes zijn gemaakt met een randpons van Martha Stewart "lace hearts"
De hoek wat aan de bovenkant van de label is geplakt is een mal van Noordesign
De liggende mal op de voorgrond is van Marianne Design
De kleine hoekjes van papier zijn van Unique Hobbyproducts


The sentiments belongs to the image 
The papers are coming from Pion "Pink Baby Blanket"
The borders with hearts are made with a border punch of Martha Stewart "lace hearts"
The corner above the label is a die of Noordesign
The die at the front of the card is from Marianne Design
The little paper corners are from Unique Hobbyproducts
The flower, lace and pink ribbon (bow) are from The Ribbon Girl


Distress & H2O
huid (skin) - tattered rose, walnut stain, aged mahogany
haar (hair) - frayed burlap, walnut stain, black soot
pyama & strikken (pajamas & bows) - tattered rose, H2O rose gold
beer (bear) - vintage photo, walnut stain
achtergrond (background) - peeled paint, bundle sage
grond (ground) -  antique linen, vintage photo

Leuk dat je eventjes bent wezen kijken en graag tot de volgende kaart
Thanks for stopping by and see you till the next card



13 opmerkingen:

Helen zei

Prachtig kaartje; mooi ingekleurd
Groetjes Helen

Corrie zei

Wowww wat een schatje
Groetjes Corrie

Rebecca Bradshaw zei

Aww this is so cute! I love all the flowers - how pretty!
Rebecca.

Krista Huysman zei

Prachtig weer!!!
Ik vind het echt super hoe je een gekleurd kindje hebt gekleurd!

Liefs,
Krista

Elfjesdroom zei

Via facebook (weer) op je blog beland. Wat maak je toch schitterende kaartjes,Gretha , echt een inspiratiebron voor velen.En je ingekleurde afdrukje, superknap. Ik heb ook nog nooit een donker kindje ingekleurd , maar ik vind de jouwe super goed gelukt.Ondanks dat ik wel eens meer op je blog kwam spieken moet ik tot mijn schande bekennen dat ik nog geen volger was. Bij deze dus maar even gedaan.
groetjes ELvira

Riet zei

Wat een prachtige kaart Gretha.

Liefs Riet.

Annie H zei

Wauw wat heb je dat weer supermooi ingekleurd, prachtige kaart !!
Groetjes, Annie

Renate zei

Ik krijg gewoon een brok in mijn keel van dit popje, met haar kapotte teddybeer. Wat een scheetje. Ik geloof best dat het moeilijk is ja, om een donker kindje te kleuren. Maar het is jou super goed gelukt. Je kaartje is helemaal geweldig.

-xies- Renate.

Thea zei

Kan alleen maar zeggen, wat een schatje! Supermooi is ook het mooie randje met de hartjes.

Groetjes Thea

Danielle C zei

Fantastic card, Gretha!!
Danielle:)

rian zei

ohhh Gretha wat een dot van een kaart, ik heb de stempel ook gekocht maar heb voor de andere versie gekozen , vindt hem zo leuk, maar ook wel zielig hoe ze daar staat.
vindt je tag zo ontzettend mooi.
groetjes rian

Unknown zei

Ohh wat een schatje Gretha, heel mooi.


Lieve groetjes Suze

Sharon zei

Such an adorable image Gretha. The design is gorgeous.
Hugs Sharon. x