woensdag 9 mei 2012

Mo Mannings Baby Fairy


Hallo dames,
Nog even op de valreep van de dag nog een kaart die ik heb gemaakt voor het Dreamteam van Mo Manning.
Ik heb de stempel Baby Fairy gebruikt.
Ik heb voor het afdrukje totaal andere kleuren gebruikt als mijn vorige kaart. Ik heb de stempel ingekleurd met de distress en H2O.
Het papier komt uit een nieuw paperpad van Maja Design `Vintage Summer Basics`, wat ik met kraftpapier heb gecombineerd. Ik vind het prettig om met kraftpapier te werken, het past overal bij.
Dit papier is ook in scrapvellen verkrijgbaar.
Ik heb ook een ronde en oudere mal van Marianne Design gebruikt, zoals jullie op de kaart kunnen zien.
De blaadjes zijn weer nieuw van MD, die ik onder de bloemen heb geschikt.
De tekst zijn kleine houten letters van Kars die op een uitgestanste shapebilitie zijn geplakt.


Hello ladies,
Before we finish the day, I`ve post a card for the Dreamteam of Mo Manning.
The digi is called Baby Fairy.
I used other colours for this card, than my last one.
The image is coloured with the distress and H2O.
The paper is new and comes from a paperpad of Maja Design `Vintage Summer Basics`, which I combinated with kraftpaper.
I like to work with krafpaper, because it matches with all other papers.
I used an old and round die of Marianne Design as you can see on my card.
The leaves behind the flowers are cut from a new die of MD.
The text is made with small wooden characters and is coming from Kars.


Distresskleuren en H2O:
huid (skin) - tattered rose, vintage photo, aged mahogany
haar ( hair) - antique linen, vintage photo
jurk en bloem (dress and flower) - milled lavender, H2O cranberry
vleugels ( wings) - tumbled glass, milled lavender and stickles
grond (ground) - walnut stain
achtergrond ( background) - tumbled glass


Aanstaande zaterdag ga ik een demo geven in de winkel van Kleurenfestijn in Middelburg.
Ben je in de buurt en heb je zin om langs te komen, dan zie ik je graag.

Fijne avond en tot de volgende kaart.
Have a nice evening and thanks for stopping by
Lieve groetjes

Gretha

28 opmerkingen:

Unknown zei

Wat een prachtkaartje weer Gretha!! Altijd genieten als je weer een kaartje op je blog hebt gezet :D.

Groetjes, Priskilla

Liesbeth zei

Wat een mooi kunstwerk heb je er weer van gemaakt Gretha, leuk zo op die standaard, net een schilderijtje.
gr. Liesbeth

Adriana zei

Wat prachtig in deze kleurtjes! Ik heb op de open dag bij het hobbyhoekje ook kraftpapier gekocht. Het is werkelijk superleuk om daarmee te werken.
Groetjes Adriana

LottesCards zei

Wat een prachtige kaart is dit weer! En ik ben iedere keer toch zo onder de indruk van je kleuren.

Wat jammer dat je nu net dit weekeinde in middelburg bent. Ik ben een weekeind later daar... Ik zou toch zo graag jou een keer aan het werk willen zien met de distress, of nog beter een workshop! Maar die afstanden hé!?
Het staat op mijn verlanglijstje!!!

Liefs Lotte

sandra_w zei

Woww!! Schitterende kaart, Gretha! Prachtig ingekleurd!

San x

corryskaart zei

hoi gretha
wat een lieffie en zo leuk met die letters,erg mooi van kleur!
groetjes van corry

Riet zei

Prachtige kaart Gretha,mooi afdrukje,super ingekleurd.
Heel mooi papier en details.

Liefs Riet.

arjette zei

Oohhh wat een schattig kaartje, prachtige kleuren!!!

gr. arjette.

anita01 zei

Hej Gretha,

Puur genieten he,...en heb je de markers al, ook zo heerlijk werken;o) Weer lekker verder, we hebben het samen druk maar genieten toch heerlijk hi,hi, zie je snel xxx

Warme groetjes,
Anita

Francis zei

Hoi Gretha,

Het kaartje is weer prachtig! De kleurtjes zijn super en ook is het stempeltje weer prachtig ingekleurd.
Zoals het er nu voorstaat ben ik van de partij hoor zaterdag!

Groetjes, Francis

Jokecreatief zei

Wat een mooi kaartje weer. Hele mooie kleuren en prachtig opgemaakt.
groetjes Joke.

ADA zei

wat een prachtige kaart,en zo leuke stempel,waar koop je die ?groetjes ada

Tineke van der Linden zei

Heel lief kaartje in deze kleurtjes!
En prachtig is het standaardje erbij.
Groetjes Tineke

Trudy zei

Prachtig Gretha!
Groetjes Trudy

sjanie zei

Heel mooi, Gretha.

Groetjes,
Sjanie

Greet van Maurik zei

Mooie kaart weer Gretha.

Groetjes Greet.

Jane zei

Such a gorgeous creation xxx

Marianne Reijgersberg zei

Wat een snoepie weer. Schattige digi en je hebt er weer een prachtig geheel van gemaakt. Ik vind je letters er zo leuk uitspringen.
Groetjes Marianne

Marie-Louise zei

Beautiful. Such a cute image. Lovely colours.

Unknown zei

Wat een schitterende kaart en van die mooie kleuren en die afdruk is zo lief

Liefs Nellie

Chantal zei

Wauw Gretha, werkelijk een fantastisch mooi kaartje zeg! Lieve groetjes, Chantal

Danoesja zei

Hoi Gretha

Wat een liefje, en wat een mooi papier is dit zeg, kortom een prachtig kaartje.

Lieve groetjes
Danoesja

Naomi zei

Wauw, wat een prachtig kaartje is dit, en wat een lief afdrukje!!!

De tekst is heel erg toepasselijk en de bloemen er rond maken het helemaal af!

Alweer een plaatje!!!

veel liefs
Naomi

Corrie zei

Hallo Gretha
wat een schatje heb je weer gemaakt, heel mooi

groetjes Corrie

debby4000 zei

WOW and WOW Gretha love your gorgeous card.
luv
Debby

marja zei

Wooow wat een schitterend kaartje weer Gretha!!! Zulke mooie kleurtjes!

Lieve groetjes Marja.

Debbie zei

Absolutely stunning!!!! Love everything about it!!!

Hugs
Debbie

Crea Astrid zei

Wat is deze kaart schattig en mooi van kleur. Een lievertje van een digi.

Groetjes Astrid.