vrijdag 11 mei 2012

Cuddly Buddly Look what I found


Goedemorgen dames,
Ja, hihihi jullie zien het goed, het is mijn eerste kerstkaart dit jaar, je kan er niet vroeg genoeg mee beginnen, lol.
Ik kreeg deze digi `Look what I found` toegestuurd om er voor Cuddly Buddly een kerstkaart te maken.
Goh, daar moet je echt even inkomen.
Nadat ik de muts en de jas had ingkleurd heb ik er rood papier bij gezocht, in het echt is het warmer rood dan op de foto, moet ik zeggen.
Het papier is van Marianne Design Eline`s huis `Let it snow`.
Het afdrukje heb ik ingekleurd met de distress inkt.
Achter het afdrukje zien jullie de vierkant die ik met een nestabilitie `Fleur de Lis squares`  uitgestanst heb  uit kraftpapier.
De tekst is van Cuddly Buddly  Christmas tickets  om zo maar te zeggen.
Verder nog wat bolletjeslint en wat sterren.


Goodmorning Ladies,
Yes, you see it right, it`s my first Christmas card this year. It`s not early enough to start making Christmascards.
I`ve made this card for Cuddly Buddly, who sent me this image `Look what I found` to make a creation.
After I coloured the Christmas hat and coat I prefer to choose red papers of Marianne Design of Eline`s huis `Let it snow`.
The image is coloured with the distress inkt.
After the image you can see the shape, which I made with a nestabilitie `Fleur de Lis squares` with kraftpaper.
The sentiment is from Cuddly Buddly Christmas tickets.
Further some pompom trim and stars to finish the card.


Distresscolours:
beer (bear) and boom (tree) - vintage photo
cadeau, jas en muts (present, coat and Chrismashat) - aged mahogany
bont jas en muts (edge of coat and hat) - schaduw (shadow) black soot
schaduw sneeuw (shadow snow) - weathered wood
al het groen (all the green) - peeled paint, pine needles
achtergrond (background) - faded jeans

Dank jullie wel voor jullie lieve reacties op mijn vorige creaties.
Lieve groetjes

Gretha 

29 opmerkingen:

Lia zei

Geweldig leuk kerstkaartje, lief beertje,
groetjes Lia

Catherine zei

Gorgeous Christmas card, love everything about it and your shading is fabulous.....

marja zei

Wat een prachtig kerstkaartje!!! De digi wat een schatje!

Lieve groetjes Marja.

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kerstkaart Gretha. Je kan er inderdaad niet vroeg genoeg mee beginnen. Het was mijn bedoeling om iedere maand ook één kerstkaart te maken, maar dat is nog niet gelukt. Hihihi.

Fijn weekend.

Groetjes Astrid.

Marie-Louise zei

Beautiful card. Fantastic colouring.

Marjan zei

Gretha, wat een leuke kaart zeg !!
Al is het even wennen om je eerste kerstkaart te maken haha. Ik maak er regelmatig eentje, zodat ik niet ineens aan het eind van het jaar alleen maar kerstkaarten moet maken. En aangezien het nu nog steeds herfstachtig weer is, heb ik er geen moeite mee.

Groetjes, Marjan
handmadebymar.blogspot.com

Angélique zei

Hij is weer prachtig maar als je het goed vind zoek ik liever eerst de zon op LOL
Lisve graoet Ange
Ique

Liesbeth zei

Dat beloofd nog wat voordat het kerst is Gretha, de eerste is in ieder geval weer helemaal geweldig.
gr. Liesbeth

Anoniem zei

Wat een schitterend geheel.Groetjes Joke

yvon zei

Het is weer een plaatje Gretha, schitterende kerstkaart. Mooi papier en wat een schattig beertje.
Groetjes, Yvon

Margreet zei

Wat een prachtig kerstkaartje.
Groetjes Margreet

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

gaaf kerstkaartje, ik maak er iedere week 1, dus voor mij is het niet raar.
mooi het kraft bij het rood/wit gecombineerd en wat een gave digi en zoals gewoonlijk weer super ingekleurd.

groetjes jolande

Trudy zei

Wat is dit een schitterende kaart Gretha.
Groetjes Trudy

Ankie vd Polder zei

Wat een ontzettend leuk kaartje. Meid dat je het voor elkaar krijgt om in dit jaargetijde al een kerstkaartje te maken... Ik kom daar na de zomervakantie een beetje voor in de stemming. Dat zal wel met de tijd van het jaar te maken hebben :-) Groetjes en alvast een fijn weekend, Ankie

Erika zei

Mooie kaart heb je weer gemaakt!
Fijn weekend alvast.

Groetjes Erika

Corrie zei

Wauwww wat een super mooi kaartje Gretha, wat een schattig stempeltje

Groetjes Corrie

heidy zei

Wat een schatje Gretha!
Groetjes Heidy

marjoleincreatief zei

wat is cuddly buddly toche een skeetje! Helemaal leuk voor de kerst.

groetjes marjolein

Dina zei

wauh hij is prachtig

Riet zei

Prachtige kaart Gretha,leuk die stempel,mooi papier.

Liefs Riet.

Marianne Reijgersberg zei

Oh oh wat is die leuk. En ik zie al hier en daar de kerstkaartjes verschijnen, maar ik heb er nog niet zo veel zin in. Moet eigenlijk ook gauw eens beginnen.
Deze inspireert in ieder geval wel.
Groetjes Marianne

Anke zei

Wat een mooi kaartje. Heel sprekend dat rood.
liefs Tessa & Anke

Greet van Maurik zei

Mooie kaart en heel mooi dat rood.

Fijn weekend, Greet

arjette zei

Wat een prachtig kerstkaartje Gretha, schitterend!!!

gr. arjette.

GerJanne zei

Hoi Gretha,

wat een superkaartje is dit weer!!
Prachtig ingekleurd!

GerJanne

Cathalijne zei

Wat een leuk kaartje, ga ik zeker onthouden voor mijn kerstkaarten.

Groeten Cathalijne.

Chantal zei

Schitterende kaart weer Gretha en ooohhh wat supergekleurd wederom! Lieve groetjes Chantal

Yvonne F. zei

Ik ben 't roerend met de dames eens; Wat 'n schattige digi en je hebt 'm wederom prachtig ingekleurd.

gr.Yvonne

Adriana zei

Schitterend gedaan. Ik kan de kou bijna voelen, hi, hi. Kunnen we wel hebben vandaag.
Groetjes Adriana