zaterdag 12 februari 2011

Lekker knuffelen



Hallo allemaal,
Ik heb weer eens een stempel van Mo Manning ingekleurd met de distress.
Tussen al de drukte door even een andere kaart.
Ik heb een paar weken geleden dit scrappapier van een lieve vriendin gekregen en ik dacht dit papier past goed bij deze stempel. Het is voor het eerst dat ik met geel heb gewerkt, normaal grijp ik daar niet zo snel naar, maar ik moet zeggen dat ik dit toch wel een zacht geheel vind.
Ik heb het afdrukje uitgestanst met een vierkante nestabilitie en de randen met de blending tool en groen distress inkt de kleur `forest moss` bewerkt.
Daaronder heb ik met de kleur geel van Bo Bunny de gegolfde variant gemaakt.
Het scrappapier is van K&Company `Cuddly Friends`. Het rechtergedeelte is vellum en het linker gedeelte is gewoon scrappapier.
Daaronder een kleedje gedaan.
Dit is tegelijkertijd een voorbeeldkaart voor de challenge bij Create4fun.



De kaart is verder afgewerkt met bloemen, takjes (takjespons MS) strik en strassteentjes.


Ik heb een paar dagen geleden een award mogen ontvangen van Suze voor een speciale blog.
Ik heb Suze hiervoor bedankt en dat ik het erg lief van haar vind dat ze aan me gedacht hebt.
Doordat ik het zo druk heb op dit ogenblik zet ik hem in mijn sidebar en heb ik geen tijd om hier uitgebreid op in te gaan. Dit is niet kwaad bedoeld, maar gewoon tijdgebrek.

Ik zal nu nog even de kleuren van de distress inkt geven:
tattered rose
vintage photo
aged mahogany
antique linen
frayed burlap
walnut stain
worn lipstick
bundle sage
peeled paint
scattered straw

Ik wens jullie allemaal nog een heel fijn weekend.
Lieve groetjes

Gretha


29 opmerkingen:

*_Samantha_* zei

wat een leuke kaartje zeg!
en wat mooi ingekleurd echt super.

gr samantha

Ankie vd Polder zei

Wat een liefje! Groetjes, Ankie

yvon zei

Gretha, deze is weer zo mooi. Dat inkleuren met distress ben ik wel een beetje jaloers op, dat lukt mij nog steeds niet echt. Maar.... ik blijf oefenen.
Groetjes, Yvon

Andrea zei

hoi Gretha,
wat een schatje
groetjes andrea

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart Gretha. Mooie zachte kleuren.

Heb net je voorkant van je boekje gezien. Maar die is echt superrrr. Vind dat ook een hele mooie stempel die je gebruikt hebt.

Groetjes Astrid.

Sonja zei

Heel mooie kaart, Gretha. En ondanks ik ook zo geen liefhebber van geel ben, merk ik dat in combinatie met andere kleuren, geel toch een heel grote meevaller is.

Nog een fijne dag,
Sonja

Corrie zei

Wauwwww wat een snoepie weer!
Prachtig die kleuren en wat mooi die madeliefjes.
Groetjes Corrie

Trudy zei

Wat een schat vann een kaartje Gretha!
Groetjes Trudy

CraftyC zei

How sweet Gretha, such a pretty card and the colours are beautiful!
Clairexx

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een leukerd, het afdrukje is zooooooo lief, je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt.

groetjes jolande

arjette zei

Hoi hoi,

wat een prachtig kaartje weer Gretha!! Vandaag op de beurs in Vijfhuizen een paar kleuren distress inkt gekocht, ik ga het ook maar eens proberen!!
Fijn weekend!!

gr. arjette.

Mandy's Magnolia cards zei

wauw heeel erg mooi!
ik geef een candy weg zou je het misschien leuk vinden om mee te doen??

een fijn weekend
groetjes, Mandy

Cynthia zei

Hallo Gretha,

Wat een schitterende kaart en heel erg mooi in het geel. Ook een schatje van een stempel.

Groetjes,

Cynthia

Erika zei

Oooohhh... wat een schattig kaartje! En een afdrukje om verliefd op te worden, zo ontzettend lief...

Groetjes Erika

Kim zei

Wat een droppie.
Ik vind het lieve kleurtjes hoor.

Lia zei

Wat een superschattige kaart heb je gemaakt, lief afdrukje.

groetjes Lia

Marlies zei

Hele mooie kaart Gretha, heel schattig geworden met de zachte kleurtjes en lieve afbeelding en de margrietjes staan er heel leuk bij.
groetjes, Marlies

Tinie zei

Weer een prachtig kaartje, Gretha!! Hele lieve kleurtjes heb je gebruikt en zo mooi ingekleurd! Wat een lieve digi is dit ook.
groetje Tinie

Liesbeth zei

Wat een prachtig kleurwerk weer Gretha, het is ook een schattig stempeltje, en papier ook supers.
succes met de challenge.
gr.Liesbeth

Marja Sch zei

Wat een geeldige kaart zo mooi gekleurd. Super groetjes Marja

Yvonne zei

Oh, Gretha, wat een schitterende kaart weer. Ook zo fijn dat je altijd erbij zet met welke kleuren je gewerkt hebt, helemaal super!
groetjes Yvonne

Unknown zei

Oohh het is een liefje Gretha , geel is ook niet mijn kleur maar deze is prachtig.

Groetjes Suze

Anke zei

Wat een schatje weer. Leuke bloemetjes!
liefs Tessa & Anke

Marijke zei

SUPER kaartje weer!!!
Prachtig ingekleurd!!!
Groetjs,
Marijke

Anoniem zei

wat een lief kaartje Gretha. Het afdrukje is super! Is het een nieuwe stempel?
De kleuren zijn zo mooi, en ook ik ben geen geel-mens, maar heb mijn paaskaart (waar je op gereageerd hebt) ook voor het eerst in een gele kleur gemaakt, en toch staat het enorm leuk! We grijpen alleen zo makkelijk toch naar vaste kleuren.
Maar.. je kaart is prachtig!

Liefs Hélène

Jeannette zei

Ik vind het een superschattig kaartje, Gretha. Heel lief dat gele kleurtje!
Groetjes, Jeannette

Creatiefhandje zei

je kaartje is weer super mooi gretha
gr esmee

Janie Printz zei

Ohhhh Gretha, this is the sweetest little image I've seen in a long time. She's soooo adorable & colored so beautifully. How ever do you get that wonderful shading on her clothes & hair. It's simply amazing ...
Hugs, Janie

Susanne zei

Nou je kan wel zien dat je goed kan schilderen. De stempels/ plaatjes lopen haast levend van het papier af. Wat een leuke kleurenkombinaties. Ik ben volger van je geworden. Mogelijk wil je ook volger vanmij worden. Kijk voor mijn kaarten op: susanne-susies.blogspot.com
Groetjes,
Susanne