zaterdag 14 februari 2015

Lili of the Valley "Ride with Me"


Goedemorgen lieve blogvrienden,
eindelijk is de kaart klaar van de tutorial inkleuren deel 2 
De stempel is van Lili of the Valley "Ride with Me" en vind ik voor vandaag wel toepasselijk op Valentijnsdag
Het papier is van LOTV genaamd "Up, Up and Away"
Ik heb een vierkante basiskaart ervan gemaakt met aan de zijkanten een randje gemaakt met een Martha Stewart pons "Scroll lace"

Good morning dear blog friends,
finally is the card ready of the tutorial coloring part 2, I like the stamp on this Valentine day
The stamp is from LOTV "Ride with Me"
The papers are also from Lili of the Valley called "Up, Up and Away"


Andere materialen zijn (other materials are):
tekst (sentiment) - LOTV "Love Sentiments" 
ronding afdrukje  (circle image) - Dienamics
ronding achter afdrukje (circle behind image) - Dienamics
kant (lace), lint (ribbon), bloemen (flowers) & parels (pearls) - The Ribbon Girl
stempelafdrukje (image) - Memento "desert sand"

Kleuren distress inkt en H2O (colours distress inks and H2O):
huid (skin) - tattered rose, vintage photo, aged mahogany
haar jongen (hair boy) - black soot, H2O china black
trui (sweater) - black soot
broek (pants) - broken china
schoenen (shoes) - vintage photo, black soot
haar meisje (hair girl) - antique linen, vintage photo
rok (skirt) & muts (hat) - picked raspberry
trui (sweater) - evergreen bough
schoenen (shoes) - picked raspberry
sokken (socks) - black soot, picked raspberry
scooter - evergreen bough, picked raspberry
koplampen (lights) - wild honey, black soot, vintage photo 
banden (tires) - black soot, H2O china black, picked raspberry, evergreen bough
grond (ground) - china black, vintage photo


Ik hoop dat ik jullie wat inspiratie heb kunnen geven met deze kaart en tutorial met inkleuren in No Lines Techniek
I hope I gave you enough inspiration with this tutorial coloring in No Lines Technique

Een fijn weekend
A lovely weekend

5 opmerkingen:

By XaLu zei

Wat een schitterend kaartje weer.
Ik vind de kleuren super.

Groetjes,
Nicole

rian zei

ergggg leuke kaart is het geworden Gretha , en indd, past hij goed bij valentijnsdag zo samen op de scooter hihi.
Ik vind de kleuren die je gebruikt hebt zo mooi.
groetjes rian

Joke de Wit zei

Ohh wat mooi Gretha heb met bewondering zitten kijken naar jouw inkleuren in een woord klasse.Groetjes Joke

Holly Saveur zei

Wat een beauty!

Alina zei

schitterend, Gretha!!!