donderdag 8 januari 2015

Tutorial deel 3,4 en 5

Hallo allemaal, 
er is weer een week voorbij en dus tijd om deel 3, 4 en 5 van deze tutorial inkleuren te laten zien
Tijdens het opnemen van deel 3 was mijn geheugen van mijn telefoon ineens vol, vandaar deel 4 die meteen verder gaat met het inkleuren waar ik gebleven was hahaha, hoe bedoel je niet ervaren
Maar ik hoop dat jullie het evengoed goed kunnen zien hoe ik de jas en laarzen heb ingekleurd met H2O Black Orchid



Hello everyone,
it's a new week, so time to show you part 3, 4 and 5 of this tutorial coloring
During the film is the memory of my telephone full, so I made part 4 for you continue coloring the coat with twinkling H2O Black Orchid, sorry hahaha I'm not an expert to make a video 







This is the result after coloring the coat and boots
Dit is het resultaat na het inkleuren van de jas en laarzen



Volgende week zien jullie hoe ik dit afdrukje afmaak
Next week I show how I finish this image


15 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

prachtig resultaat !
grtjs,martina
x

hanap zei

Thank you very much for your beautiful tutorial colouring video.
It is a great inspiration for me.
hana

roelie zei

super mooi word het zo gretha daar ben wel een poos mee bezig

leuke tutorial om de kneepjes te zien van jou vak

lieve gr roelie

pinky zei

Oh wow I am coming back to these videos at the weekend. Thanks so much Gretha.

corryskaart zei

hoi gretha
wat een geweldige serie tutorials maar had wel een opmerking en dat is dat ik de haren van een penceel erg lang vind is dat als beginner niet moeilijker?
grt en dank corry

Anoniem zei

Wauw! Bedankt voor het delen!
Groetjes ,Elisa

Nanda zei

Dank je wel Gretha voor de filmpjes. Ik ben flink aan het oefenen. Ik denk alleen dat ik op zoek moet gaan naar ander papier.

Heb je van te voren wat water in de H2O gedaan? Als ik je zo zie kleuren komt de kleur heel intens over, ziet er mooi uit.

groetjes, Nanda

Thea zei

Dankjewel Gretha, ik ga er in het weekend even lekker voor zitten om de fijne kneepjes af te kijken. Zou leuk zijn als er een vervolg komt voor huid en haren, vind ik eigenlijk altijd het moeilijkste van elke kleurtechniek. Maar ben hier al heel blij mee, en anders heb ik altijd je boekje nog ;-)

Fijn weekend!
Liefs Thea

Gretha zei

Hallo Nanda,
dank je wel voor je complimentje :D
inderdaad heb ik met een klein spuitje wat water in het potje H2O gesprayd.
Groetjes Gretha

Muuske zei

Hoi Gretha, super bedankt voor de filmpjes en dat je dat met ons hebt willen delen.Vind het heel leerzaam ga zeker proberen met de filmpjes om zelf ook in te kleuren.groetjes Margo.

rian zei

ohhh Gretha het wordt steeds leuker en mooier hihi. ik vind het super dat je het met ons wilt delen
ik krijg alleen die stempel niet gevonden op teddy bo, weet jij welk nummer het is ??? want dan kan ik echt oefenen met hoe jij het laat zien vooral de schaduwen.
groetjes rian

Gretha zei

Hallo Rian, leuk dat je mee wilt gaan oefenen hihihi
Het is TEDDYBOBEA_115_BEA
Veel plezier
Groetjes Gretha

rian zei

bedankt Gretha
groetjes rian

monny2 zei

Thank you ever so much for doing this series of colouring tutorials. I have always wished you would; so now you have I am truly grateful. I love your work. The videos are fantastic.
Big hugs.

Holly Saveur zei

Geweldige video's ..heel erg bedankt!
Net nog iets anders nieuws geleerd..dat als ik op het nummer van het filmpje klik,ik de vidoe op Youtube kan zien in het groot..SUPER!
Zoals ze zeggen aldoende leert men.....