zaterdag 23 augustus 2014

Lili of the Valley "Roller Girl"


Goedemorgen allemaal,
in de maand juli stonden er een aantal kaarten van mij in het engelse tijdschrift Papercraft Essentials met de stempels van Annabel en dit is er eentje van
De stempel die ik voor deze kaart heb gebruikt heet "Roller Girl" en is ingekleurd met de Distress inkt pads en wat Twinkling H2O
Mijn opdracht was om vierkante kaarten te maken met de kleuren blauw en rood
Het papier van LOTV "Winter Wishes" and "Candles & Cake" is hier prima geschikt voor

Good morning everyone,
in the magazine Papercraft Essentials were published 7 cards of Annabel from me in the month July and this is one of them with "Roller Girl" of LOTV
I've coloured this girl and her dog with Distress inks pads and some Twinkling H2O
The theme was to use colours blue and red
The papers of LOTV "Winter Wishes" and "Candles & Cake" are wonderful to use for this job


De materialen voor deze kaart zijn: (the materials for this card are:)
basiskaart (basic card) - Go Kreate frilly 6 
vlinderrand (border with butterflies) - Noordesign
label - Magnolia
ronding afdrukje (circle image) - Marianne Design
tekst (sentiment) - LOTV "Handwritten Phrases"
bloemen (flowers), parels (pearls)

Distress inkt:
huid (skin) - tattered rose, vintage photo, aged mahogany
haar (hair) - antique linen, vintage photo, walnut stain
hond (dog) - black soot, vintage photo, walnut stain
rugzak (rucksack) - antique linen, vintage photo
hondenriem (dog leash) - H2O hot cinnamon
tuinbroek (bib & brace) - H2O moon beams & H2O go navy
sweater - antique linen, H2O hot cinnamon
rolschaatsen (roller-skates) - black soot, H2O hot cinnamon
achtergrond (background) - antique linen, vintage photo
grond (ground) - black soot


Een fijn weekend toegewenst
Have a lovely weekend



4 opmerkingen:

rian zei

wat is ze weer lief Gretha, en die stempel ik vindt hem ook zooooo leuk. hij is ook prachtig gekleurd
groetjes rian

Marrie zei

Hallo Gretha,

Wat is dit weer een schitterende creatie van jou jij maakt altijd van die mooie kaarten en zo netjes afgewerkt ik hou van jou stijl van kaarten maken en de stempels die jij altijd gebruikt vind ik zo lief ben weer benieuwd naar de volgende kaart!!

Lieve groetjes Marrie

Pouwla zei

Hoi Gretha,
ja daar ben ik weer eens! Beetje druk druk, hihi. Wat een mooie kaartjes heb je weer gemaakt! Ook die hieronder met de herfstblaadjes vindt ik heel mooi! Zelf heb ik al een tijdje niet gekleurd maar dat zal wel door de drukte komen. Maar ik wil het wel weer gaan oppakken.En wat gaaf dat je kaartjes in het engelse hobbyblad staan! Dat is toch wel iets om erg trots op te zijn hé. Top! Nou meis, fijn weekend en tot gauw, liefs Pouwla.

Erica ♥ zei

Wat een schitterende kaart, echt super mooi ☺
Een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
Liefsss van Erica
{Heidebloempjuh}