vrijdag 23 augustus 2013

Magnolia "Tilda binding Flowers"


Goedemiddag allemaal,
vandaag mijn tweede post, dat heb je weleens dat je voor een aantal designteams tegelijk kaarten moet plaatsen. 
Zo ook vandaag
Ik heb deze kaart voor Ge-We hobby gemaakt met de stempel van Magnolia "Tilda binding Flowers", die ik heb ingekleurd met de distress en twinkling H2O
Het schattige nieuwe papier van Maja Design heet Sofiero en was ook zo uitverkocht bij deze hobbywinkel
De vorm van de kaart heb ik gemaakt met een mal van Go Kreate, ik vind het een speelse vorm geven aan je kaart
De vlinderrand aan de linkerkant is van Noor (Joycrafts), waar ik een stukje ertussen uit heb geknipt, anders kan ie de bocht niet om
Er bovenop zien jullie een losse vlinder van Noor, die precies dezelfde maat heeft als de vlinder eronder van de rand
De label en swirl zijn van Magnolia
De tekst heb ik van LOTV
Aan de zijkanten van het afdrukje zien jullie dat ik frantage heb gebruikt, dit geeft een leuk effect op je afdrukje
Bij de bos bloemen heb ik pareltjes en glossy accent gebruikt 


Distress & H2O kleuren
huid - tattered rose, vintage photo, worn lipstick
haar - antique linon, vintage photo, walnut stain
jurk & schoenen - victorian velvet, H2O english lavender
kantje jurk & blaadjes - bundle sage
bloemen & lint - chipped sapphire
bellen - bundle sage & glossy accent
achtergrond - chipped sapphire
grond - bundle sage


Ik wens jullie een heel fijn weekend en graag tot zondag met een stempel van Bildmalarna


7 opmerkingen:

rian zei

ook bij deze kan ik niet anders zeggen dan dat hij super is, wordt je het soms niet beu dat we alleen maar super en ohhh zeggen.
maar ja dat heb je gewoon als je zo'n kaartjes maakt, groetjes rian

Diana zei

Wauw Gretha, wat een gave kaart weer!

Groetjes Diana.

Nanda zei

Mooie kaart heb je gemaakt. Ik vind de frisse zachte kleuren erg leuk, geeft een zomers gevoel.

groetjes, Nanda

craftyb zei

Just beautiful!!

Jokecreatief zei

Wat een lief kaartje, mooi papier en een ontzettend leuk stempeltje.
groetjes Joke.

Jeannette zei

Tjonge, jij zit ook nooit stil he? Wat een schitterend kaartje weer zeg! En natuurlijk weer pachtig gekleurd, leuke details en......nou ja, hij is gewoon weer TOP!

Fijn weekend!
Jeannette

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een dotje weer Gretha,mooie kleurtjes en een leuk effect met dat frantage.Ik heb op de beurs weer staan genieten om jou aan het werk te zien,je ziet het plaatje tot leven komen onder jouw handen,prachtig,lieve groetjes Miranda