zaterdag 23 maart 2013

Saturated Canary "Ava"


Hallo allemaal,
Dit is mijn eerste post voor vandaag met een kaart voor het Nederlands Saturated Canary blog
De stempel die ik voor deze kaart heb gebruikt heet "Ava" en hebben jullie vast wel eens ergens meer voorbij zien komen, zoals ook op het Nederlands Canary blog 
Ik heb het altijd zo'n leuke stempel gevonden, dat ik hem ook van de week heb gekleurd
Het papier voor deze kaart komt uit het prachtige paperpadje van Authentique met de mooie blauw/bruine kleuren
De mal wat links onder het afdrukje vandaan komt is een spelbinder "Fleur de Lis rectangles"
Onder aan de kaart zien jullie een wit gegolfde rand die is gemaakt met een randpons van Martha Stewart genaamd "Double Scallop"
De vlinders zijn van Cheery Lynn
De label is een doohicky van Magnolia, die je rechts van het afdrukje iets vandaan ziet komen
De teksten zijn van de nieuwe clearstamps van Noordesign (Joycrafts)


Distress & H2O kleuren:
huid - tattered rose, vintage photo, worn lipstick
haar & schoenen - antique linen, vintage photo, walnut stain
ballon - stormy sky, H2O blue ice
jurk & kousen - stormy sky, H2O blue ice, antique linen, vintage photo
grond - vintage photo
achtergrond - stormy sky


Bedankt voor jullie trouw bezoekje aan mijn blog en tot strakjes


2 opmerkingen:

Marja Sch zei

Wat een ontzettend mooie kaart. Gr Marja

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat schitterend Gretha en wat een mooie kleuren heb je weer gebruikt.Ik vind deze stempels/digi's zóó mooi,lieve groetjes Miranda