zaterdag 10 november 2012

Saturated Canary `Candy Canes`


Goedemorgen,
Het is mijn beurt weer om een kaart te showen voor het nederlandse blog van Satured Canary. 
Ik heb de kaart gemaakt met de stempel van `Candy Canes`, die ik zoals altijd heb ingekleurd met de distress en een beetje twinkling H2O.
Ik heb het prachtige papier van Inkido `Forever Santa` uit de kast gehaald en gecombineerd met kraftpapier.


De kristallen op het afdrukje heb ik gestempeld met een stempel van Lili of the Valley `Christmas Icons` stamp sheet.
De klok is gemaakt met een nieuwe craftable van Marianne Design.
De uitgestanste rand komt uit een mal van dienamics `Open Scallop Edge`
De blaadjes zijn uit een doohikey van Magnolia.
Verder voor de afwerking heb ik bloemen, een kleedje, wat touw en parels gebruikt.


De kleuren voor het afdrukje zijn:
huid - tattered rose, vintage photo, aged mahogany
haar & zak - frayed burlap, walnut stain, 
jurk & legging - tumbled glass, H2O fresh oregano, frayed burlap, walnut stain
snoep - H2O jasper red
vleugels - H2O navajo pearls, stickles `aqua`
achtergrond - frayed burlap
grond - walnut stain


Een heel fijn weekend toegewenst en tot de volgende kaart.
Lieve groetjes 

Gretha 

19 opmerkingen:

Caroline zei

This is gorgeous Gretha love the soft colours you have used to colour the image and the layout is beautiful. Caroline xxx

arjette zei

Wauwww zeg, schitterend!!!! Wat een prachtige kleuren heb je gebruikt, écht schitterend weer!!

gr. arjette.

Peggy zei

Prachtige kaart! Heel mooi ingekleurd en veel details op je kaart.
Groetjes,
Peggy * Mollemieke *

Hanny zei

Zo zeg, hier staat weer een schitterende kaart te pronken. Wat een plaatje en zo ontzettend goed ingekleurd, fantastisch!
Fijn weekend, liefs Hanny

Riet zei

Wat een schitterende kaart Gretha.

Liefs Riet.

Karin zei

Prachtig! Mooie kleuren. Fijn weekend, gr. Karin

Angélique zei

Wat een prachtige kleuren. Ben je al weer een beetje op aarde geland?
xx Angelique

Pouwla zei

Hoi Gretha,
wat een beauty weer hoor!
Maar waar kan ik het papier van Inkidi forever santa vinden?
Laatst had je hier ook al een kaartje mee gemaakt en dat vindt ik zo'n mooi papier! Heb je een tip?
Groetjes Pouwla.

Margreet zei

Wat een prachtig kaartje
En super mooie kleuren
Groetjes Margreet

Ankie vd Polder zei

Ha Gretha, wat is ie mooi geworden en wat een mooie kleur blauw/groen/aqua (hoe moet ik het noemen?) heb je gebruikt. Je kaartje is weer helemaal des Gretha's hoor. Groetjes en fijn weekend, Ankie

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart en zo mooi van kleur ook.

Fijn weekend.

Groetjes AStrid.

Gretha zei

Hoi pouwla,
Het is al weer eventjes geleden dat ik het papier van Inkido heb gekocht, maar volgens mij kan je het of bij Ge-We of de hobbyboerderij in Dongen kopen.
Groetjes Gretha

Erica ♥ zei

Jeetje wat is dat prachtig mooi zeg,
de kleuren, het hele geheel, toppie !

Een fijn weekend gewenst !
Lieve groetjes Erica ☼

Liesbeth zei

Prachtig kaartje heb je weer gemaakt met deze mooie stempel en prachtig gecombineerd met het papier.Fijn weekend en groetjes Liesbeth

Colinda zei

Wat een mooie kaart weer!!! Een gezellig weekend, Colinda

carla zei

Wat een mooi kaartje weer!
De kleuren vind ik ook mooi, het is een prachtig geheel.
liefs, carla

jolanda zei

heel leuk kaartje

Sonia zei

Gorgeous card and sweet image:)
Big hug,
Sonia

Denise Goeldner zei

Absolutely gorgeous, love the colours and the layout stunning. Hugs Denise xx