zaterdag 11 augustus 2012

Lili of the Valley `Christmas Gift`


Hallo dames,
De vorige kaart was in roodtinten en nu laat ik jullie een kaart zien in blauwtinten met één van de laatste nieuwe stempels van Lili of the Valley `Christmas Gift` die is ingekleurd met de distress en deels met de twinkling H2O.
Het papier komt uit een paperpad Bo Bunny `Midnight Frost collection`, wat van vorig jaar is.
Deze sketch heb ik al eerder gebruikt bij één van mijn eerste kaarten en bracht me op een idee om hem weer te gebruiken, maar dan in hele andere kleuren en stempel. Zo krijg je echt een heel andere kaart.


Voor het witte papier heb ik een embossingfolder met stippen gebruikt en aan de onderkant de sneeuwrand gemaakt met een Martha Stewartpons `Icicles`.
Als alternatief kan je ook de sneeuwrand van Marianne Design gebruiken. ik moet deze mal ook hebben, maar het is spoorloos en voor mij een raadsel waar deze mal is gebleven.
De bovenkant van het witte papier heb ik met behulp van een MSpons  `small ribbon threader` de gleufjes erin gebracht en een smal lintje erdoor geregen met er bovenop een strikje.
De sterren zijn gemaakt met mal van Dienamics.
De tekst is van LOTV `Grunge Christmas Postmarks`.


De kleuren van de distress en H2O:
huid - tattered rose, vintage photo, aged mahogany
muts en jurk - H2O dutch iris, H2o go navy
jas en sloffen - H2O dutch iris
kado - aged mahogany, H2O go navy
hulst - peeled paint, forest moss
vleugels - aged mahogany, H2O dutch iris en stickles
achtergrond - weathered wood

16 opmerkingen:

Corrie zei

Wat een prachtig kaartje Gretha
schitterend papier heb je gebruikt en die kleuren...geweldig!

Groetjes Corrie

beahobby zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
beahobby zei

Deze kaart is geweldig en zeker de kleuren.
Gr, Bea

Anke zei

Schitterend. Dat papier blijft ook mooi
liefs Tessa & Anke

Anja zei

Beste Gretha, wat een prachtige kaarten blijf je elke weer maken, schitterend.

Vriendelijke groet, Anja

Jokecreatief zei

Wat een prachtige kaart weer. Mooie kleuren en een heel leuk stempeltje.
groetjes Joke.

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

prachtig "ijzig" kaartje, zo mooi in de blauwe tinten en dan de rode details, super.

groetjes jolande

Colinda zei

Erg mooi! Een gezellig weekend, Colinda

corryskaart zei

hoi gretha
wat een prachtige kaart met een superleuke stempel,vind het geheel erg mooi in de blauwtinten!
groetjes van corry

Chantal zei

Een geweldig mooie kaart Gretha!
Groetjes,
Chantal

jolanda zei

mooi kerstkaartje

Riet zei

Wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt Gretha.

Liefs Riet.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Schitterende blauwe kaart Gretha,prachtig gekleurd en erg mooi papier!Ook de ijspegelrand is erg mooi gedaan,lieve groetjes Miranda

janny zei

War een leuke kaart in lekkere frisse kleuren.
Prachtig gekleurd zeg die plooien allemaal met andere woorden ik vind het een toppertje!!
Hihi groetjes Janny.

Kaartenkraam zei

Een kerstkaart naar mijn hart, prachtig!

groetjes van Ank

Kaartenkraam zei

Een kerstkaart naar mijn hart, prachtig!

groetjes van Ank