zondag 6 mei 2012

Waterlily Tilda


Hallo alle bloggers,
Ik laat jullie een kaart zien die ik gemaakt heb voor `t Hobby Hoekje de Linge met een stempel uit de nieuwste Magnoliaserie, die ik heb ingekleurd met de distress.
Het prachtige papier is uit de serie van Inkido `Forever`.




Zoals jullie zien heb ik Tilda eens rood haar gegeven, wat ik wel een uitdaging vond. Ik geloof dat het wel goed gelukt is volgens mij.
Aan de onderkant van de kaart heb ik het papier geponst met een randpons van Martha Stewart `Cherish`, wat ik naast het afdrukje terug laat komen.



In de linkerbovenhoek zien jullie een wolk wat gemaakt is met een doohikey van Magnolia.
Ik heb een stempel van Tina Wenke gebruikt voor de tekst die erop staat.
De vlinders zijn uit hetzelfde scrapapier uitgeknipt.


Ook de binnenkant heb ik aangekleed met hetzelfde papier wat op allemaal op één scrapvel staat gedrukt.


De distresskleuren:
huid - tattered rose, vintage photo, aged mahogany
haar - tea dye, rusty hinge, walnut stain
jurk - antique linen, vintage photo, rusty hinge
water en achtergrond - stormy sky, broken china
waterlelies - rusty hinge, peeled paint, forest moss

Ik hoop dat jullie de kaart leuk vinden, ik wil deze variant ook een keertje in het roze met blauw maken.
Deze zal ik uiteraard weer aan jullie laten zien als ik hem gemaakt heb. Dan kan je zien hoe je met andere kleuren een heel andere kaart krijg.
Bedankt voor jullie trouwe reacties die ik iedere keer met veel plezier mag lezen. Ik laat bij jullie niet altijd een reactie achter, dit komt echt door tijdgebrek.
Lieve groetjes

Gretha 

38 opmerkingen:

Anoniem zei

Heel mooi! Mooi kleurgebruik, leuke details...vind dat wolkje ook echt super!
Groetjes Jacomijn

Corrie zei

Wat een schatje Gretha en zoals altijd weer super mooi afgewerkt en prachtige details

Groetjes Corrie

Francis zei

Wat een mooi kaartje Gretha, ik vind de kleuren prachtig! Het rode haar ook, soms moet je het gewoon doen hé?
De rand onder de kaart is super! Mijn vingers kriebelen al weer om ook te beginnen.... :)

Groetjes,
Francis

Karin zei

Wat een prachtig kaartje zeg, mooie kleuren!

Margreet zei

Wat een prachtig kaartje
Groetjes Margreet

Cindy zei

Wat maak je toch een prachtige kaarten, dit is ook weer een plaatje! Groetjes, Cindy

Catherine zei

This is stunning, love the colours and the pretty butterflies...

Manuela zei

Your card is so pretty, Gretha! I love this stamp too.
Hugs, Manuela x

Riet zei

Schitterend kaartje,zo mooi ingekleurd dat leuke meisje.
Heel mooi papier en details.

Liefs Riet.

Erika zei

Wat een mooie zomerse kaart, super!

Groetjes Erika

Rosita zei

Een mooie kaart weer Gretha groetjes Rosita

Brenda zei

Je kaart is prachtig! mooie kleuren, mooie aankleding. super!
Groetjes Brenda

Annemarie en Merit zei

wat een plaatje!!!

liefs annnemarie en merit

Alina zei

complimenten voor je prachtige kaart, Gretha!
groetjes, Alina

Cards en Box bij Lady M zei

hoi greta wat een lief en mooi kaartje heb je weer gemaakt groetjes maartje

Chantal zei

Wauw Gretha, wat een bjoetie is het weer geworden zeg! lieve groetjes, chantal

Anke zei

Wat prachtig weer.
liefs Tessa & Anke

Liesbeth zei

Wat is ie wer prachtig Gretha, het rode haar is erg goed gelukt, je kaartjes die ik eerder gemist het zijn ook al zo mooi, ik kan niet weg, dat zie ik wel.
gr. Liesbeth

Adriana zei

Prachtige kaart. Schitterend geheel. Die vlinders passen er perfect bij.
Groetjes Adriana

Unknown zei

Schitterende kaart Gretha, mooie kleuren top.

Lieve groetjes Suze

marjoleincreatief zei

wat een prachtige kaart en het rode haar, geweldig!!!
groetjes marjolein

Marianne Reijgersberg zei

Wat een schatje is dit stempeltje hè. En je hebt er een prachtig kaartje mee gemaakt. Het is ook schitterend papier. Leuk dat wolkje zo met de tekst.
Groetjes Marianne

Greet van Maurik zei

Mooie kaart Gretha.

Groetjes Greet.

Yvonne zei

Geweldig mooie kaart en zo mooi ingekleurd!
liefs Yvonne

arjette zei

Oohhh Gretha, wat een bjoetie weer zeg, prachtig!!! Dat rode haar is heel mooi, is weer eens wat anders!!

gr. arjette.

Carissa zei

Aww, this is very sweet. I love your beautiful layout.
Carissa :)

ADA zei

wat een prachtige kaart is dit weer, je maakt hele mooie kaarten, bezoek je blog dus graag, bedankt,groetjes ada.

Creatiefhandje zei

wat een scheetje gretha, heb ook de stempel hier liggen....top
gr esmee

Danoesja zei

Hoi Gretha

Wat een mooie kleurencombi is dit, hij is prachtig, ik ben benieuwd naar de volgende in het roze met blauw. Het kaartje hieronder is ook een liefje.

Lieve groetjes
Danoesja

petra,s cards zei

hoi gretha wat heb ik weer zitten genieten van je prachtige kaarten van de afgelopen dagen super!!!!!
xx petra

Trudy zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Gretha.
Groetjes Trudy

Crea Astrid zei

Wat heb je een prachtige kaart gemaakt met deze lieve stempel. Mooi deze kleuren.

Heb je een beejte goed weer gehad, afgelopen Zaterdag met de 40 km?
Moest wel aan je denk, toen het hier zo regende.....

Groetjes Astrid.

marja zei

Wat een juweeltje!!!! Schitterend kaartje!

Lieve groetjes Marja.

Angela zei

Wat is tie leukkkkkkk!!!
Echt heel mooi!!!!

xxAngela

Naomi zei

Mooi kaartje is dit Gretha!
Leuke kleurtjes, vind het een heel mooie combo van het bruin, blauw en oranje!
Leuk afdrukje ook weer en prachtige details heb je toegevoegd!

Veel Liefs
Naomi

sjanie zei

Wat een supermooi kaartje, Gretha.
Heel leuk om de binnenkant ook te doen, maakt het wel af.

Groetjes,
Sjanie

Cathy zei

Heerlijke kleuren gebruikt om in te kleuren!

Gerrittina zei

In het echt is de kaart nog mooier! Nog heel erg bedankt voor de workshop bij Astrid afgelopen maandag. Ik heb weer leuke ideetjes opgedaan en veel geleerd over het inkleuren met distress.

Gr. Gerrittina