dinsdag 6 maart 2012

Elke Kaart Een Feestje challenge nr.105


Goedemorgen allemaal,
Vandaag is er weer een challenge bij Elke Kaart Een Feestje en de opdracht deze week is om een kaart te maken naar aanleiding van de sketch met iets erbij wat met muziek te maken heeft.
Ik heb de sketch een kwartslag gedraaid en een stempel van Lily of the Valley gebruikt, genaamd `Milly cuddle time`.


Het papier is van My Minds Eye Stella & Rose `Mabel` met kraftpapier.
De tekst heb ik samen met mijn vriendin zelf verzonnen en gemaakt met het programma word.
Het afdrukje heb ik ingekleurd met de distress inkt.


De muziektekst is een stempel van LOTV en heb ik in stukjes gebruikt.
Met een mal van Dienamics heb ik het randje gemaakt, zodat het net lijkt of het uit een kladblok gescheurd is.
Het randje onderaan de kaart is de overblijfsel hiervan.


Voor onder het afdrukje heb ik met een nestabiltitie `labels eightteen` de vorm gemaakt.
Verder nog bloemen, ruitjeslint voor de strik, parels en gaas gebruikt.
De andere dames uit het team turquoois hebben ook prachtige creaties gemaakt, als je een kijkje wilt nemen klik dan hier.
We worden deze week gesponsord door Doeading.


De kleuren voor het afdrukje zijn:
huid - tattered rose, vintage photo
wangen - aged mahogany
haar - antique linen, vintage photo
hond - vintage photo, tattered rose
kat - schaduw black soot, tattered rose
trui - black soot, shabby shutters, broken china, rusty hinge
tafel - walnut stain
achtergrond - broeken china, shabby shutters

Ben benieuwd hoe jullie de kaart vinden.
Lieve groetjes

Gretha

31 opmerkingen:

Liesbeth zei

Wat een mooi kaartje en erg origineel je tekst.
gr. liesbeth

Anneke. zei

Vind je kaart geweldig, Gretha. Ook de details , heel leuk gevonden.
Groetjes Anneke.

Adriana zei

Nou, Gretha ik vind hem weer prachtig!. Zo mooi gekleurd weer. Het geheel zo passend en dat randje onder is leuk, ik dacht dat het pompoms waren!
Groetjes Adriana

Saskia zei

Hoi Gretha,
Ik vind hem weer super. Mooie kleuren.
Groetjes Saskia

Marie-Louise zei

Lovely card. Very pretty.

Miranda Slagboom-de Groot zei

Het is een schatje.
Groetjes Miranda

Anoniem zei

Hoi Gretha wat een super leuk kaartje is dit.
Het stempeltjes is ook weer zo schattig en prachtig ingekleurd.

Groetjes Jannie

Aletta zei

Hey Gretha,

Wat een prachtige uitwerking van de schets. En weer zo mooiiii ingekleurd en superleuke details maken de kaart weer helemaal top.

Groetjes Aletta

Cards en Box bij Lady M zei

heel mooi kaartje groetjes maartje

Trudy zei

Wat een mooie kaarten Gretha!
Groetjes Trudy

Corrie zei

Hoi Gretha
wat een prachtig kaartj!, leuk zeg zoals je de sketch een andere draai heb gegeven

Groetjes Corrie

Unknown zei

Ik kan alleen maar zeggen: WAUW!!!

Groetjes, Priskilla

anneke's creaties zei

wat een schitterend kaartje,
ook de kaart uit je vorige post, super mooi gemaakt.

groetjes anneke

arjette zei

Wat een ontzettend mooi kaartje weer, vind die digi heel leuk!!!!

gr. arjette.

Jolanda Cuper zei

Wow ik ben hier echt verliefd op wat een schatjes en wat een schitterende kleuren!
Groetjes Jolanda

Arianne zei

Woooow wat een gaave kaart!!
Super mooi ingekleurd,

Groetjes, Arianne

GerJanne zei

Hoi Gretha,

het is een superleuke challenge en jij hebt een beeld van een kaart gemaakt! Hopelijk vind ik tijd om mee te doen!

GerJanne

Marga50 zei

Super wat een hele mooie kaart heb je gemaakt. Groetjes Marga.

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een schattig kaartje, super mooi.

groetjes jolande

Tineke van der Linden zei

Wat een prachtige kaart!
Groetjes Tineke

Anoniem zei

Het is weer een kaart om verliefd op te worden Gretha. Ik vind de kleurcombi erg mooi, warm!
xxx
Dutch Tulip
Marja

*mieke* zei

Wat weer een feest om naar te kijken Gretha! Het effect van de uitgescheurde papiertjes vind ik ook super gevonden!
Groetjes Mieke

marja zei

Wat een schitterend kaartje Gretha!!! Ontzettend leuke digi.

Lieve groetjes Marja.

anita01 zei

100% genoten bij je, eindeloos je tekst erbij...zit gelijk te zingen hi,hi,...

Warme groetjes,
Aniet xxx

Unknown zei

Wat een leuke kaart en die tekst wat leukkkkkk echt een plaatje

Liefs Nellie

Peggy zei

Een heel mooi en schattig kaartje heb je gemaakt.
Groetjes,
Peggy * Mollemieke *

Cathy zei

Heel erg mooi!!!

Annette zei

Wat een bjoutie!!
xoxoAnnette

Ellen zei

Superkaart Gretha.
Geweldig leuke stempel heb je gebruikt!
Groetjes Ellen

Renata van Miltenburg zei

Prachtig zoals altijd. Ontzettend leuk stempeltje, grappige tekst, mooie muziek stempel.

Liefs, Renata

nicolet zei

Echt een supergaaf kaartje!
Groetjes Nicolet