zondag 4 december 2011

Edwin on Christmas Eve


Hallo lieve bloggers,
Vandaag laat ik jullie een kaart zien met een Magnoliastempel `Edwin on Christmas Eve` die ik heb ingekleurd met de distress.
Ik ben weer lekker bezig en heb de klok van Tim Holz weer gebruikt.
Het blauwe scrappapier vind ik een prachtige serie van Maja Design `Vintage Winter` wat er ook in roodtinten zijn. Je ziet een paar posten terug er een kaart van gemaakt met het hartlabel.


De bloemen zijn gemaakt met een creatable van Marianne Design.
De randjes heb ik met stickles bewerkt en krijgen zo een leuk glitterlaagje.
In het hartje heb ik een ornamentje geplakt.


Ook de binnenkant heb ik aangekleed met in het midden een sierrondje van een craftable (MD) met daarop weer een stukje scrappapier.
De tekst is van Tina Wenke.


Het kerstboompje heb ik 2 keer uit de creatable gemaakt, de witte door de cuttlebug gehaald en de bruine rondom de mal uitgeknipt.
Dit heb ik dan op elkaar geplakt.
Verder nog wat pareltjes, bolletjeslint en een strikje in de boom gedaan.


De distressinktkleuren zijn:
tattered rose
vintage photo
aged mahogany
faded jeans
black soot
frayed burlap
walnut stain
weathered wood

Deze kaart heb ik voor `t Hobby Hoekje de Linge gemaakt.
Gezellig dat jullie langs zijn geweest en veel dank voor de lieve complimentjes.
Lieve groetjes

Gretha

19 opmerkingen:

Liesbeth zei

Hij ziet er weer fantastisch uit hoor.
gr. Liesbeth

Dina zei

wat een schat van een kaart prachtig

Thea zei

Prachtige kaart Gretha, de appeltjes vielen gelijk op bij mij zo mooi ze lijken wel echt. Mijn complimenten maar weer eens voor je mooie werk.

Fijne zondag,
groetjes Thea

Margreet zei

wat een super leuk kaartje
Groetjes Margreet

Helga zei

Wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt!
En de stempel zo mooi ingekleurd!
Groet Helga

nicole zei

superleuke kaart en zo mooi gekleurd!
die bloemen met zo'n glitterrandje zijn ook super!!
groetjesssssssssss

Alina zei

schitterend kaartje, Gretha, en je inkleurwerk fantastisch!

Unknown zei

ohhhhhhhhhhhhhhh ik zit weer met open mond te kijken wat een prachtkaart en dat kleuren van jouuuuuuuuuuuuu meis in een woord schitterend

Liefs Nellie

Greet van Maurik zei

Hallo Gretha,

wat een mooie kaart, heel mooi dat blauw, weer eens wat anders dan rood,groen en créme.
Heel mooi.

groetjes Greet

Riet zei

Wat een prachtige kaart,stoere stempel,mooi ingekleurd.
geweldig papier en details.

Liefs Riet.

cards en blox bij lady m zei

ik vind dit ook weer een heel mooi kaartje groetjes maartje

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

super mooi kaartje heb je weer gemaakt.

groetjes jolande

corryskaart zei

oh oh oh gretha wat kan je toch prachtig kaarten maken net zoals deze weer een schoonheid is geworden!
gr corry

Corrie zei

Hoi Gretha
wat een mooi kaartje, zowel van buiten als van binnen ziet hij er TipTop uit.
Groetjes Corrie

petra,s cards zei

weer een schitterende kaart!!!!!
je blogg is zo verslavend!!
xx petra

Erika zei

Da's weer een hele mooie kaart Gretha!

Groetjes Erika

Anke zei

Wat een prachtig kaartje. Je appels vind ik heel mooi ingekleurd.
liefs Tessa & Anke

Kim zei

Hihi ik ben altijd een beetje jaloers op je mooie ingekleurde stempels. Ik denk dat ik nog maar weer een keer een lesje kom nemen als je weer in IJsselstein bent.

Ik heb overigens een candy op mijn blog, dus als je het leuk vind kom dan even kijken.

Groetjes van Kim

Cathy zei

Heel erg mooi! En zulk mooi DP!