zondag 14 augustus 2011

I`m really sorry


Hallo allemaal,
Het is even een aantal dagen stil geweest op mijn blog, maar na zo`n daagje beurs had ik even geen fut meer om m`n blog te updaten of reacties achter te laten bij jullie.
Vandaag weer een heerlijke wandeling gemaakt van 30 km en kan ik nu met frisse moed weer nieuwe kaarten maken.
Met deze kaart met een stempel van Cuddly Buddly `` I`m really sorry`` wil ik meedoen met de challenge van hun. Het thema is anyting goes, dus dat is wel heel plezierig. Cuddly Buddly geeft ook een super candy weg. Klik op Toby in mijn sidebar om een kijkje te nemen.
Het papier wat ik gebruikt heb komt van een paperpadje My Minds Eye `Stella Rose Hattie`.
Voor het afdrukje heb ik een nestabilitie `Labels One` gebruikt.


Het gestanste randje onderaan komt uit een doohikey van Magnolia `Old Swedish Lace`.
Het hartje is een creatables van MD.


De bloemen zijn van Wild Orchids.
Verder nog wat lint en strassteentjes gebruikt.


De kleuren van de distress zijn:
pumice stone
walnut stain
antique linen
vintage photo
pine needles
weathered wood
rusty hinge
barn door
shabby shutters
peeled paint
forest moss
wild honey

Leuk dat je even langskwam en een fijn avond.
Lieve groetjes

Gretha

27 opmerkingen:

Yvonne zei

Hoi Gretha,
Geweldig en weer zo prachtig gekleurd. Leuk je nog even gezien te hebben op de KGK dagen!
liefs Yvonne

Elizabeth zei

Schitterende kaart!! Prachtige kleuren.

Annemarie en Merit zei

Wat een schat van een kaartje, zo'n lief afdrukje en super leuk papier!!


groetjes Annemarie en merit

Liesbeth zei

Schitterend kaartje weer Gretha, en dat na een wandeling van 30km pffff.
gr. Liesbeth

stempelfreaks zei

Wat een schatje weer. Prachtige kleuren. Leuk je weer gezien te hebben op de KGK Dagen. We vonden het donderdag wel mega druk!!
Groetjes Astrid & Larissa

arjette zei

WAt een bjoetie weer Gretha!!! Schitterend!!!!

gr. arjette.

yvon zei

Oh, die is echt schitterend. Prachtig papier en een geweldig afdrukje. Ook zo mooi gekleurd.
Groetjes, Yvon

janny zei

Haha wat een schatje is dat zeg daar moet je spontaan om lachen en mooie kleuren heb je gebruikt!

Groetjes Janny.

Anoniem zei

Fijn te lezen dat je zo lekker gewandeld hebt!

Je kaart is prachtig, mooi papier heb je gebruikt. En het afdrukje is erg lief.

Groetjes Hélène

Anke zei

Wat een schitterend kaartje weer.
Heel leuk stempeltje.
groetjes Tessa & Anke

Marijke zei

Ohh wat een Super Schattige kaart!!!
Prachtig ingekleurd!!!
Leuk je gister even gezien te hebben.
Groetjes,
Marijke

Trudy zei

Wat een schitterende kaart Gretha!!
en wat een gave stempel is dit zeg!
Groetjes Trudy

Wendy zei

Hi Hun stunning card love it can you put a link in your post Hun back to cuddlybuddly and one off our badges in your side bar in order to be eligible for the draw don't want you to miss out with this fabby card hugs.

Wendy CBB DT

Anoniem zei

What a gorgeous card - love the colours you have used to colour the image :)

Riet zei

Wat een prachtige kaart Gretha.

Liefs Riet.

Neline zei

prachtige kaart, super van kleur. Ik heb ook genoten van je kaarten uit je vorige blogposten. Ik liep een beetje achter door de vakantie.
groetjes
Neline

Greet van Maurik zei

Hallo Gretha,
Ook jij heb goed je best gedaan zie ik wel,
In ieder geval zijn we samen goed bezig geweest(ha ha)
Fijne week verder,
Groetjes, Greet

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat mooi weer Gretha, heel mooi papier en tja weer super ingekleurd, ik vind je afdrukje helemaal te gek.

groetjes jolande

corryskaart zei

wat een schattige en mooie kaart en zeker de afbeelding is zo CUTE
groetjes van corry

Lia zei

Veel succes met de challenge. Voor mij ben je met deze kaart een winnaar!
Groetjes, Lia

Anoniem zei

Wow wat een super leuke gave kaart heb je weer gemaakt Gretha.
En dat na 30 km lopen, kom je ook mee doen met de omloop van Flakkee?

Groetjes Jannie

Crea Astrid zei

Dat je na die dagen beurs nog zin had om de 30 km. te lopen. Knap hoor.
Je kaart is prachtig. Net als je stempeltje. Is dat een digi of zijn dat rubber of clear stempels? Je had er eerder op je blog volgens mij ook al van die serie geplaatst. Vind ze zo schattig.

Groetjes Astrid.

Corrie zei

Hoi Gretha
wat een super gaaf kaartje!!!
Groetjes Corrie

Marlies zei

Wat een leuke, vrolijke kaart heb je gemaakt, super!!
groetjes, Marlies

chantal en sygrid zei

schitterend kaartje gretha
erg mooi gemaakt
liefs chantal & sygrid

Carola zei

Hallo Gretha,

Schattig kaartje is het weer geworden.
Wat een conditie heb jij zeg, eerst 3 dagen de beurs en dan nog zo'n wandeling, goed hoor !
Ik vond het erg leuk je weer gezien te hebben.
Ik verheug mij nu al op de 15e !!!
Veel liefs
Carola

Bella´s Bastelecke zei

what a gorgeous card love the colors thanks for joining us at Cuddly Buddly.....

Hugs
Judith