maandag 21 maart 2011

Pieces of quiet

Hallo allemaal,
Allereerst wil ik alle dames die langs zijn geweest, een workshopje hebben gevolgd en dames die ons boekje hebben gekocht, bedanken voor jullie lieve complimentjes.
Ik vind het ook fijn dat ik een aantal dames heb kunnen helpen om er plezier in te krijgen met het inkleuren met de distress inkt.
Vandaag laat ik jullie een wat eenvoudiger kaart zien met een slapstickstempel van Penny Black Pieces of quiet.
Het papier is van Kars Wedding.
Ik heb de hoeken afgerond met behulp van een ponsje.
De sierrand heb ik gemaakt met de randpons van MS Optic Dot.

De kleuren van de distress zijn:

tattered rose

vintage photo

aged mahogany

black soot

old paper

walnut stain

antique linen

wild honey

frayed burlap

Ik wens jullie een fijne dag verder, geniet heerlijk van de zon en tot de volgende kaart.

Lieve groetjes

Gretha

26 opmerkingen:

m@deliefjuh zei

sjongen wat prachtig weer! jij kleurt echt zo prachtig he! wauw!

Marlies zei

Prachtige kaart Gretha, super leuke afbeelding! Ik vond het ook erg leuk om je in levende lijve te ontmoeten.
groetjes en een hele fijne dag,
Marlies

Jitske zei

Gretha, ik vind de kaarten in je boekje prachtig.
Ik hoop dat je tweede boekje door een echte uitgever uitgegeven wordt.
Pak dit niet verkeerd op alsjeblieft, maar je kaarten verdienen het !
Groetjes Jitske

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart Gretha. Weer erg mooi ingekleurd. Vond het leuk je in levende lijve te ontmoeten. misschien zie ik je in rijswijk ook wel weer.

Groetjes Astrid.

Diana zei

prachtige kaart Gretha

groet diana

Cynthia zei

Wat een prachtige kaart. Een heel mooi geheel.

Groetjes,

Cynthia

Liesbeth zei

Geweldig weer Gretha, en dat noemt ze dan "eenvoudig", gr. Liesbeth

*mieke* zei

Onzettend mooie kleuren en geheel. Wederom een topkaart dus:-)
Groetjes Mieke

marieke zei

Hoi Gretha,

Ik kreeg jouw blogadres door van Miranda (van stempels & zo) en ik was natuurlijk zo nieuwschierig om even een kijkje te nemen op jouw blog!

Wow wat maak jij een mooie kaarten zeg.

Vind dit kaartje ook super, heel heel mooi ingekleurd!

Lieve groetjes,
Marieke

Trudy zei

Wat een super mooie kaart heb je weer gemaakt Gretha!!
Groetjes Trudy

Neline zei

wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt! het inkleuren is weer prachtig.
groetjes
Neline

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

prachtige kaart.

groetjes jolande

Unknown zei

Prachtige kaart Gretha in hele mooie kleuren
Prachtig.

lieve groetjes Suze

Corrie zei

Hallo Gretha
wat een super lief kaartje.
Groetjes Corrie

Yvonne zei

Wauw, zeg wat een schitterende kaart! Die kleurtjes zijn zo mooi bij elkaar!
groetjes Yvonne

Angélique zei

Wat een lief kaartje geworden. En weer prachtig ingekleurd. De uitgevers zullen nu vast aan je voeten liggen hihi.
Nee echt ik sluit me helemaal aan wat mijn voorgangers zeggen.
Groetjes Angelique

arjette zei

Hoi hoi,

wat een schitterend kaartje weer Gretha!!! Zooooo mooi ingekleurd!! Ik hoop zondag ook een workshop bij je te volgen in Rijswijk, heb er nu al zin in!! Tot dan!!

gr. arjette.

Unknown zei

gretha
het is weer prachtig geworden ,jou kaart
ik heb nog geen spijt van jou workshop in antwerpen en jou boekje te kopen
er staan goede tips in
veel liefs van marcelline

Mandy's Magnolia cards zei

wat een schattig kaartje
groetjes, Mandy

Anoniem zei

Prachtig kaartje... lief dat roodborstje op zijn schoen ;-)
En prachtig papier, vooral dat met de hartjes op de achtergrond.

Ook voor jou, geniet van het prachtige lente weer.
Liefs,
Hélène

Anke zei

Wat een schattig kaartje.
liefs Tessa & Anke

Anoniem zei

Wat een schitterend en lief kaartje is dit.
En wat een schattig stempeltje is dit en je hebt het weer zo mooi ingekleurd,echt geweldig hoor.

Groetjes Jannie.

anita01 zei

Hoi lieve Gretha,

Ja ja je inkleurwerk is zo mooi en helemaal in het eggie...dus ook ik ga je zien in Rijswijk, super gezellig. Je boek bewonder ik nog steeds een *must have* als je van inkleuren met distress inkt houd, net als ik....super mooi.

Zie je vrijdag,...
Warme groetjes,
Anita xxx

Liefs Ineke zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Liefs Ineke zei

Schitterend Gretha

Gr. Ineke

Monique Lokhorst zei

Hallo Gretha,

Via het blog van Martine kwam ik bij jou terecht. Je maakt prachtige kaartjes, wat een super mooie manier van kleuren! WOW.
Ik ben natuurlijk direct volger van je geworden.

Veel liefs,
Monique.