dinsdag 22 februari 2011

Sending you my love

Hallo allemaal,
Leuk dat jullie weer even op bezoek komen op mijn blog.
Vandaag geef ik weer een workshop in Leerdam en gaan we deze kaart maken.
De kaart is gemaakt met een stempel van Whiff of Joy `Melinda blowing kisses` en heb ik ingekleurd met de kleurpotloden.
Het was wel weer even wennen om met deze techniek te werken, maar na eenmaal aan de slag te zijn gegaan, ging het weer vanzelf.
Het scrappapier is van Sassafras en Bo Bunny en heb ik een bruin oplegvelletje erbij gebruikt.
De tekst is van `My Friend Ronnie`. Nadat ik de tekst gestempeld heb, heb ik met een
nestabilitie de ovaal erin gestanst.


Het mooie opengewerkte hart is een nieuwe creatable van Marianne Design.
De takjespons en de randpons zijn van Martha Stewart.
De kaart is verder afgemaakt met bloemen en strassteentjes.
Ik ben benieuwd wat de dames ervan zullen vinden die deze kaart gaan maken.
Fijne dag verder en geniet nog maar heerlijk van het zonnetje.
Lieve groetjes
Gretha

26 opmerkingen:

De Creakeet van Peet zei

wat een leuke kaart is dit geworden zeg en supers mooi ingekleurd...succes met je workshop..liefs peet

Jeannette zei

Leuk kaartje, Gretha.Je kan zó mooi kleuren!
Helaas is hier het zonnetje achter een hele grote wolk gekropen....
Groetjes, Jeannette

jans zei

super mooi kaartje greta grt jans

Desirée-ScrapDees zei

wat lief zeg die kusjes, alsof ze naar me toe vliegen zo leuk!

Neline zei

hele leuke kaart, veel plezier vanavond.
groetjes
Neline

Tinie zei

Wat zijn ze mooi he de stempels!! Je hebt er een schitterende kaart mee gemaakt en wat een geweldige kleuren combi!!!

Groetjes Tinie

Liesbeth zei

Je kunt ook met de potloden goed uit de voeten Gretha, geweldig.
gr. Liesbeth

*mieke* zei

Wat een super mooie kaart! Ik heb de afgelopen dagen al meer van dit soort stempels voorbij zien komen en ik vind ze werkelijk schitterend! En je hebt haar ook weer zo mooi ingekleurd...ben jalours op je techniek:-) De dames zullen wel helemaal in hun nopjes zijn vanavond...veel plezier!
Groetjes...Mieke

Trudy zei

Het is weer een prachtige kaart Gretha!!
veel plezier vanavond maar dat zal wel lukken denk ik.
Groetjes Trudy

Linda zei

leuk is ie geworden
gr linda

Jolanda de Ronde zei

Wat een schatje..... als de damens het niets vinden nou dan weet ik het niet meer.
Het is weer een beauty Greta!

Veel plezier vanavond!

Groetjes,Jolanda

Corrie zei

Hoi Gretha,
wat een prachtig kaartje heb je toch weer gemaakt en zoals altijd, waanzinnig mooi kleurwerk!!!!
Groetjes Corrie

Diana zei

super je kaartje

groet diana

Marlies zei

Super mooie kaart Gretha, hele leuke afbeelding en ook met potloden schitterend gekleurd!
groetjes, Marlies

Jitske zei

Hij is weer toppie !
Groetjes Jitske

arjette zei

Hoi hoi,

wat een prachtig kaartje Gretha!!! Veel plezier met je workshop, zal vast en zeker lukken als er zo'n mooi kaartje gemaakt kan worden!!!

gr. arjette.

Anke zei

Wat een mooie kaart. Wij gebruiken de derwents eigenlijk helemaal niet meer.
Liefs Tessa & Anke

Deborah zei

Zelfs met de potloden is dit weeral fantastisch ingekleurd. Ik vind het een hele leuke kaart voor de workshop!!
Groetjes Deborah

Yvonne zei

Hoi Gretha,
Ook deze is weer schitterend. Hoop dat jullie een leuke workshop gehad hebben.
groetjes Yvonne

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

prachtige kaart.

groetjes jolande

Unknown zei

Prachtige kaart gretha mooi gekleurd en als de dames dit niet mooi vinden dan weet ik het niet hoor ik vind hem in ieder geval Prachtig.

groetjes Suze

Liefs Ineke zei

Ha Gretha war een schat van een kaart heb je weer gemaakt.

Gr. Ineke

Thea zei

Hoi Gretha,

Je bent zelfs een kei in kleuren met potloden! Prachtige kaart heb je weer gemaakt.

Groetjes Thea

Claudia Rosa ~ Pretty Pressings zei

Such a georgeous card, made me really happy :) dear Gretha
those papers are just so yummy and the image is beautifully colored
Hope that the rest of your day will be filled with joy:)
Hugs your friend
Claudia

anita01 zei

Hai gezellige meid!!!

Geniet maar lekker hoor, altijd heerlijk inkleuren en helemaal als ze het van jou mogen leren...hummmmm eindeloos.

Warme groetjes,
Anita

Marijke zei

Wat een lieve kaart!!!
En zo prachtig ingekleurd!!!
Groetjes,
Marijke