dinsdag 18 januari 2011

Wie wil er vliegeren?


Hallo allemaal,
Een kaart met een digistempel van Precious Moments.
Ik ben zelf niet helemaal tevreden met deze kaart, mijn inspiratie was heel ver te zoeken en kon er niets anders van maken dan dit voorbeeld. Ik heb wel honderd keer (overdreven natuurlijk lol) andere bloemen gepakt en kon niets anders naar mijn smaak verzinnen. Het papier is al druk genoeg van zichzelf en het is een afdrukje van een jongen, dus dat brengt ook al een moeilijkheidsgraad met zich mee. Hopelijk duurt dit dipje niet al te lang ;)
Het papier is van BG van de lijn Olivia.
Ik heb hier een combopons van MS gebruikt en heet de Embroidered Floral.
Nadat ik gestempeld heb, heb ik met de ovale spelbinders het afdrukje uitgestanst, met daaronder een gegolfde variant in een andere kleur.
De kaart heb ik verder met lint, strassteentjes, bloemen en takjes van een MSpons opgepimpt.
De kleuren van de Distress zijn:
antique linen
vintage photo
tattered rose
aged mahogany
peeled paint
forest moss
black soot
wild honey
broken china
Ik wil iedereen nog een fijne dag wensen en tot de volgende kaart.
Lieve groetjes
Gretha

23 opmerkingen:

Liesbeth zei

Je bent wel erg streng voor jezelf hoor.
Hij is prachtig geworden.
Ik heb je trouwens een mailtje gestuurd,dank je wel voor je reactie.\gr. Liesbeth

*mieke* zei

Vind je kaart erg mooi geworden hoor...niks mis mee:-)
Zelf heb ik ook van die dagen dat niks wordt zoals ik wil en niks is zoals het moet zijn...hihi!
Groetjes Mieke

Trudy zei

Nou Gretha! je kaart is anders heeeel mooi geworden!!
Groetjes Trudy

arjette zei

Hoi hoi,

wat een schitterend kaartje zeg!!!

gr. arjette.

Marlies zei

Je hebt weer een hele leuke kaart gemaakt hoor, ik zou niet weten waarom je niet tevreden zou zijn.
groetjes, Marlies

Ditta zei

Hoi Gretha,
Welke dip??? zelf zonder dip maak ik ze niet zo mooi als jij met dip!! Deze kaart is prachtig, lekkere frisse kleuren.
gr. Ditta

Gusta zei

ja dat hebik nu ook vaak maar bij jou ? hoe zo een dip. hij is prachtig meid

Groetjes Gusta

Erika zei

Niks mis mee hoor, ik vind het een mooi kaartje geworden. Maar dat heb je weleens, dan blijf je wat aan de kaart zien en wil het maar niet naar je zin worden. Kom maar snel uit je dip want we willen wel kaartjes blijven bewonderen natuurlijk hihi.

Groetjes Erika

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

prachtig weer, mooie rand en heel mooi papier en je afdrukje past er super bij, kortom helemaal top.

groetjes jolande

diana zei

hoi gretha,
ik vind je kaart wel erg mooi en het kleurwerk is helemaal super.
groetjes diana

Tinie zei

Leuk kaartje hoor!! Mooi randje, leuke stempel!
Ja een dipje is niet fijn, maar gelukkig merken wij dat niet aan je kaarten!
groetjes Tinie

Yvonne zei

Oh, Gretha ik herken dat helemaal! Geschuif met bloemetjes e.d. komt bij mij regelmatig voor. Ik vind je kaartje eerlijk gezegd toch weer heel erg mooi!
groetjes Yvonne

Jeanet zei

wat een leuk kaartje zeg.
echt goed gelukt hoor Gretha.
groetjes Jeanet

Saskia zei

Hoi Gretha,
Dipje??? Ik vind hem erg mooi.
Groetjes Saskia

Anke zei

Niks dipje ik vind hem prachtig!
liefs Tessa

stempelfreaks zei

Ik vind hem echt prachtig Gretha!!
Groetjes Astrid & Larissa

Unknown zei

hoi Gretha, wat een stoere kaart niets mis mee hoor, en welk dipje heb je het over niets van tezien.

groetjes Suze

Marijke zei

Hij is prachtig!
Groetjes,
Marijke

Corrie zei

Hoi Gretha,
Ik vind het een super leuk kaartje geworden hoor, helemaal niets mis mee.
Liefs Corrie

creamiek zei

Hoi Gretha,

Wat een schitterend kaartje zeg mooie kleuren .

Gr Monique

Angela zei

Prachtig kaartje en wat mooi ingekleurd!! Echt supersssss!!
xxAngela

anita01 zei

Jou dipje is zelfs een genot om naar te kijken dus....ga door !

Warme groetjes,
Anita

Margreet zei

Wauw wat een prachtig kaartje en wat een mooie pons.

Groetjes Margreet