donderdag 25 november 2010

Twee hertjes

Hallo allemaal,
Leuk dat jullie er weer zijn. We naderen alweer eind november, nog een paar weken en we kunnen de kerstboom weer optuigen.
Gelukkig kunnen we nog een paar weken kerstkaarten maken, ik heb eigenlijk nog wel veel inspiratie hiervoor ;)
Ik heb voor deze kaart een stempel van Penny Johnson gekozen en heb ik de Distress gepakt.

Het papier komt van de lijn Cosmo Cricket `Mitten Weather`. Het paperpadje is inmiddels al erg geslonken, ik heb dit papier al veel gebruikt, zoals jullie gezien hebben.
In het midden heb ik met Martha Stewart randpons `Iron fence` een hekje gemaakt en aan de onderkant hiervan met een glitterlint afgewerkt en een strik gemaakt.
Verder uit goud glitterpapier kristallen geponst van MS en een strassteentje op het hartje geplakt.
De tekst is van MD `Eline`s Vintage kerst`.
Om de cirkels heb ik met de distress `Vintage photo`de randen gekleurd.
De overige kleuren van de Distress zijn:
antique linen
vintage photo
dusty concord
frayed burlap
peeled paint
broken china
weathered wood.
Ik ben een paar dagen niet in blogland, dus kan ik een paar dagen geen reactie bij jullie achterlaten.
Ik wens iedereen alvast een fijn weekend.
Lieve groetjes
Gretha

27 opmerkingen:

petra,s cards zei

wat een prachtige kaart gretha!! een erg leuke afbeelding en erg mooi gekleurd!!
xx petra

Thea zei

Super! Wat kun jij prachtig inkleuren.

Groetjes Thea

Anita zei

Wauw! Wat een prachtig en superschattig kaartje!
groetjes, Anita

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een beauty, super.

groetjes jolande

Neline zei

wat een super leuk kaartje weer Gretha,
leuk als je op de beurs even langs komt.
groetjes
Neline

Trudy zei

Wow Gretha, wat een schitterend kaartje!!
Groetjes Trudy

Kim zei

Wat een droppies, mooie kleuren ook.

Jitske zei

Hij is prachtig!
Groetjes Jitske

Liesbeth zei

Als ik je kaartjes zie met distress ingekleurd dan realiseer ik me hoevel ik nog moet oefenen, wat is dat prachtig kleurwerk, ga toch weer proberen hoor!
gr. Liesbeth

m@deliefjuh zei

wauw zeg. prachtig. zowel de kleuren combi. als je inkleurwerk. fantastisch gewoon!

Corrie zei

Wat een lief kaartje en stempeltje en zoals altijd weer waanzinnig mooi ingekleurd,fijn weekend en veel plezier met de dingen die je gaat doen;)
Liefs Corrie

Anke zei

Wat een schatje. Heel mooi
liefs Tessa

bep zei

superrrrrr gretha..... ik zie je zondag
grt bep

Yvonne zei

Schitterende kaart Gretha en jij ook een heel fijn weekend!
groetjes Yvonne

Anoniem zei

Wat een ontzettend mooie kaart Gretha.

Groetjes Jannie

Erika zei

Supermooi Gretha!

Groetjes Erika

Anoniem zei

Een prachtige kaart Gretha! Erg mooie kleuren ook.

Een heel fijn weekend, geniet ervan.

Groetjes Helene

Silvia zei

Wat een schitterende kaart. Super stempel trouwens!

gr. Silvia

Elly zei

Prachtig kaartje Gretha, en heel mooi ingekleurd!!

groetjes, Elly

Neltine zei

Owwwwwww wat een gaaf kaartje is dit. Dat papier is wel errrg mooi zeg (komt ook ff op mijn verlanglijstje erbij). En dan die stempel...zoooo liefff. Je hebt er werkelijk een schilderijtje van gemaakt hoor. Een hele dikke pluim.

Groetjes,
Neltine

Gusta zei

wat een mooi kaartje.maar ook een super gaaf stempeltje.veel

groetjes Gusta

anita01 zei

Hai Greta,
En-of ik het leuk vond je gezien te hebben in Rijswijk...was even gezellig en heb zalig gekleurd...toch wel *ons* ding he...Van de stempeltjes ben ik helemaal warm geworden, zo cute...was ook weg van jou wood folk kaart, je mag hem me altijd mailen, het voorbeeld...kan ik alvast voorpret hebben hi,hi, was er zo weg van joh. Heerlijke kraam met Esmee....heb erg naar mijn zin gehad bij jullie...

Succes zondag met warme groetjes,
Anita

nicole zei

wat een gave kaart zeg!!!
mooi kleuren ook!
groetjessssss

stempelfreaks zei

Wat is dit een schitterende kaart zeg!! Zulke mooie kleuren ook. Echt prachtig.
Groetjes Astrid & Larissa

Marijke zei

Hoi Gretha,
Ik was vandaag nog even bij je langs geweest.
Wat maak jij mooie kaartjes zeg!
Ik heb ze op de beurs bewonderd.
Maar deze is ook prachtig!
De kaart van de wood folk vond ik wel een toppertje, zet je deze nog op je blog?
Welk (aquarel)papier gebruik jij bij de distress inkt?
Groetjes,
Marijke

Anne-Marije zei

O, wat een superlief kaartje. Die stempels van Penny Johnson zijn ook zo leuk!
xxx Anne-Marije

Carola zei

Hoi Gretha,

Ik was vorige week nog even in Leerdam en heb de kaart in het echt gezien, en hij was in het echt nog veeeeeel mooier dan op de foto.
En wat een prachtige ingekleurd, helemaal super

Hartelijke groeten
Carola