dinsdag 6 april 2010

Speciaal voor jou

Hallo allemaal,
Het is alweer een poosje geleden dat ik een nieuwe kaart heb gepost en heb er weer snel eentje op mijn blog geplaatst. Voor deze kaart heb ik een stempel van Happy Hopper gebruikt `Balloon Journey`. De ballonnen heb ik na het inkleuren uitgeknipt en in 3d erop geplakt. Het papier wat ik gebruikt heb is van Kaiser Craft de `Lilac Avenue Collection`. Links heb ik een gehaakt kantje gedecoreerd en aan de rechterkant een papieren randje die ook in het blokje zit van KC. De bloemen heb ik uitgestanst en zijn het Creatables malletjes van MD. De blaadjes heb ik uitgeponst met de floral punch.
Ik hoop dat jullie deze kaart leuk vinden.
Ik zal mijn best doen om voor de beurs in Gorinchem waar ik weer mee mag helpen voor de winkel `t Hobby Hoekje de Linge` nog een kaartje te posten.
Lieve groetjes
Gretha

9 opmerkingen:

Andrea zei

wat een leuke kaart Gretha,
mooi ook , dat paars
groetjes andrea

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

Heel mooi, mooi ingekleurd en geweldig papier heb je gebruikt.

Groetjes Jolande

Gusta zei

het is een hele mooie kaart geworden

groetjes Gusta

Corrie zei

Wowwww Gretha
prachtig kaartje weer,
veel plezier en succes op de beurs.
Groetjes Corrie

Anita zei

Heel mooi kaartje! Prachtige kleuren en een leuke sketch!
groetjes, Anita

Trudy zei

Wat een leuk fris en vrolijk kaartje Gretha!
Groetjes Trudy

Erika zei

Mooi kaartje Gretha!
Veel plezier en succes op de beurs.

Groetjes Erika

Francis zei

Ooo Gretha, wat een lieve kaart! Heel mooi!

Groetjes,
Francis

Anoniem zei

Weer mooi gedaan Gretha

Het zijn mijn kleuren prachtig, het is allemaal weer goed gecombineerd.
Ik hoop je morgen op de beurs te zien
Veel liefs Margreet