dinsdag 16 februari 2010

Love you


Hallo allemaal.

Na vele kaarten met Penny Black stempels gemaakt te hebben, heb ik nu er eentje van Koetie gepakt.
Het is niet meer een van de nieuwste, maar ik vind hem nog steeds erg leuk.
Ik had jullie er nog geen kaart van laten zien.
Ik heb het bij 2 kleuren gehouden, het papier is van Bo Bunny en ik heb hiervoor de voor- en achterkant gebruikt.
Nadat ik de mal van Nellie Snellen door de cuttlebug gehaald heb, heb ik de buitenkant van het kader op mijn kaart geplakt.
De vlinders zijn van Martha Stewart en de tekst is van TPC Studio.
Lieve groetjes
Gretha

8 opmerkingen:

m@deliefjuh zei

wauw!! ik vind hem prachtig. je hebt mooi gekleurd. en de kleuren zijn echt een geheel! mooi!

Corrie zei

Wat een lief kaartje Gretha
en dat stempeltje is idd een leukie

Trudy zei

Wat een pracht van een kaart Gretha!!
Groetjes Trudy

Gusta zei

hij mag er weer wezen hoor

groetjes Gusta

Cootje zei

Echt weer een mooie Gretha en ook zo lief!

Erika zei

Wat een mooi kaartje Gretha, helemaal mijn smaak en zoooo ontzettend lief is dat stempeltje ook! Je vroeg wat over het inkleuren op mijn blog. Als je mij even een mailtje stuurt, geef ik je wat info OK? Mijn e-mailadres: marcelenerika@live.nl

Tot mails!

Groetjes Erika

Riet zei

Wat een schitterend kaartje Gretha.

Liefs Riet.

Gwendolyn zei

Koetje is zow schattig! En hij is pachtig ingekleurd!