woensdag 9 december 2009

Christmas post

Hallo dames, een paar weken geleden heb ik jullie verteld over de gestolen kaarten uit de winkel, dit is die andere die iemand heeft meegenomen. Gelukkig maak ik altijd foto`s, dus wie wat bewaard die heeft wat. hahahaha. Ik ben benieuwd of jullie hem leuk vinden.
Ik heb het papier van Graphic45 gebruikt, de bovenste laag heb ik de hoeken ervan afgescheurd, en een stukje tekst gestempeld, zo heb ik toch nog wat gestempeld op de kaart. Deze stempels zijn van Marianne Design. De randpons is van Martha Stewart `Arch Lattice`.
Ik vind jullie reacties altijd erg leuk om te lezen, bedankt hiervoor.
Ik ben nu een paar dagen een beetje druk met de beurs in Gorinchem, morgen de kramen opbouwen en dan 3 dagen gezelligheid, hoop ik. Misschien zie ik jullie wel daar.

5 opmerkingen:

Trudy zei

Hoi Gretha, wat heb je weer een schitterende kaart gemaakt zeg!!!!!
Groetjes Trudy

Corrie zei

Gelukkig maar dat je er een foto van gemaakt heb Gretha, het is een plaatje hoor.
Dat dacht die gene waarschijnlijk ook,
die hem gestolen heeft;)
Succes en veel plezier op de beurs
Groetjes Corrie

Erika zei

Ik kan er nog steeds niet over uit dat er mensen zijn die voorbeeldkaartjes uit een winkel stelen... echt niet te geloven. Maar het is ook wel een supermooi kaartje hoor! Heel veel plezier op de beurs.

Groetjes Erika

Gusta zei

Hoi

mooie kaart hoor,de gene die hem gestolen heeft is gewoon jaloers hoor.hij kan niet van die mooie kaarten maken
ik ben je volger geworden

groetjes Gusta

Corrie zei

Gretha er staat een Award voor je op mijn Blog
Groetjes Corrie