zaterdag 22 februari 2020

Winnie Heavenly Snowman


Goedemorgen lieve bloggers, 
nog een winters tafereel op mijn kaart met een stempel van Polka Doodles voor De Hobbyboerderij

Good Morning dear Friends,
another Winter Card with a stamp of Polka Doodles which I made as an example for De Hobbyboerderij 


huid (skin) - tattered rose, walnut stain, aged mahogany
vleugel (wing) - antique linen, willed violet, stormy sky
wanten/ sjaal & schoenen (gloves/ scarf & shoes) - willed violet, stormy sky
jas (coat) & muts (hat) - antique linen, black soot
sneeuwpop (snowman) - black soot
wortel (carrot) - wild honey
grond (ground) - black soot
achtergrond (background) - stormy sky, antique linen

materialen (supplies):
stempel (stamp) - Polka Doodles
basismal (base card) - Dutch Doobadoo
mal wanten en muts (die gloves and hat) - Marianne Design
ovaal (oval) - Nellie Snellen
tekstmal (die sentiment) - Craft Emotions
mal Kristal (die Crystal)- Craft Emotions 
gaatjes mal (die for holes) - Craft Emotions
stempels (stamps) Winterfun
knopen (buttons) - Dress it Up 
bloemen (flowers) - 49Market




1 opmerking:

Ellen zei

Hoi, wat heb je dit prachtig gemaakt zeg...super mooi! En ook lieve kleurtjes...echt top!
Ik zocht op Google naar de stempel “on the pot girl” van Stamping Bella en kwam bij jouw blog uit en mijn vraag is of jij mij een afdrukje zou willen sturen van dit schattige stempeltje...ik kan hem niet meet krijgen!
Ik hoor graag iets van je als je me wilt helpen!
Groetjes Ellen