maandag 20 november 2017

All About Magnolia


Goedemorgen beste Magnolia vrienden,
weer een nieuwe uitdaging bij All About Magnolia met het thema "All About The Seasons" waarvoor ik een voorbeeldkaart heb gemaakt met de stempel "Tilda with little Rudolf"
Ik heb haar in No Lines technique gestempeld en ingekleurd met Distress inkt

Good Morning dear Magnolia Friends,
there's a new challenge at All About Magnolia with the theme "All About The Seasons" 
I made an example card with the stamp of "Tilda with little Rudolf" in No Lines technique and colored it with Distress inks


distress inkt:
huid (skin) - tattered rose, walnut stain
wangen (cheeks) - victorian velvet, aged mahogany
haar (hair) - antique linen, walnut stain
rendier (reindeer), kraag (collar), laarzen (boots) - antique linen, vintage photo, walnut stain
jas (coat), muts (hat), wanten (gloves) - victorian velvet, aged mahogany
knoop (button), hart (heart) - aged mahogany, fire bricked
achtergrond (background) - stormy sky, antique linen


materialen (supplies):
basismallen (basic dies) - magnolia
tekst winter (sentiment winter) - Joycrafts
wanten (gloves) - Marianne Design
takjes (branches) - Memorybox
kristal (crystal) - Craft Emotions
papier (paper) - Maja Design 'Vintage Frost Basics'
stempel (stamp) - Magnolia 'Tilda with little Rudolf'


Een fijne week toegewenst
Have a lovely week



5 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

wat een mooi, winters kaartje ! geslaagd
grtjs, martina
x

jolanda zei

How Gretha, toevallig ben ik deze stempel met precies dezelfde kleuren aan het inkleuren! Schattig in dat zachte roze hé? Hoe heb jij de sneeuwvlokjes gemaakt? Ik zie overal dat mensen frantage gebruiken... is dat wat jij gebruikt hebt? Ik kan het hier in Nederland alleen nergens vinden. Misschien heb jij een tip?

Gretha zei

Hoi Jolanda, ik de sneeuwvlokjes gemaakt met frantage inderdaad, ik dacht dat De Hobbyboerderij het verkocht maar kan het toch nergens terugvinden. Ik heb het al jaren in huis. Ik kan je helaas geen tip geven

jolanda zei

Ik heb inmiddels wel wat frantage gevonden maar welke gebruik jij dan nu? Ik heb chunky white Embossing Enamel gevonden maar ook shabby Embossing Enamel white. Geen idee wat het verschil is hahaha.

Gretha zei

Hoi Jolanda, ik weet eerlijk gezegd ook niet wat het verschil is. Ik kan de mijne niet terug vinden omdat ik het in een ander potje heb gedaan.
Groetjes Gretha
Pas fijn dat je toch nog iets gevonden hebt.