zondag 22 oktober 2017

Herfstkaart voor De Hobbyboerderij


Goedemorgen lieve hobbyvriendinnen,
vandaag laat ik jullie een echte herfstkaart zien en tevens de volgende workshopkaart voor De Hobbyboerderij in de techniek met 1 kleur
Hiervoor heb ik een stempel van Stampendous House Mouse "Cling Leaf Sledding" gebruikt en in bruintinten ingekleurd met Distress inkt

Good morning dear Craft Friends,
today I show you an Autumn card which is also the next workshop card for De Hobbyboerderij in the technique in one color with Distress inks
For this card I used a stamp of Stampendous House Mouse "Cling Leaf Sledding" 


Distress inkt:
frayed burlap, walnut stain



Goedemorgen lieve hobbyvriendinnen,
vandaag laat ik jullie de volgende workshopkaart zien voor De Hobbyboerderij 
Hiervoor heb ik de techniek kleuren met 1 kleurtint gebruikt met distress inkt

Good morning dear Craft Friends,
today I show you the next workshop card for De Hobbyboerderij
I used the technique coloring in one color with Distress inks


Distress inkt:
frayed burlap, walnut stain


materialen (supplies):
stempel (stamp) - Stampendous "Cling Leaf Sledding"
papier (paper) - Pion "Summer Falls into Autumn" PD9610, Pion Palette PD6136, glitter Craft Emotions, linnenpapier Craft Emotions gebroken wit
mal rond afdrukje (die around image) - Poppy 
tag - Dutch Doobadoo 470713157
mal punt ( die front of the card) - Marianne Design LR0468
parels (pearls) - Rayher 
bloemen (flowers) - Wild Orchids, 49 Market 
touw (rope) - dik (large), dun (small)
kant (lace)- May Arts, Simplicity
lint (ribbon) - May Arts 


Een fijn weekend allemaal
Have a lovely weekend everyone



6 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

leuk kaartje, mooi resultaat,
fijne zondag,
grtjs,martina
x

rian zei

mooie kaart gretha en vooral dat kleurwerk in 1 kleur super

groetjes rian

Dora zei

Schitterend!!!

jolanda zei

Wat zijn ze leuk hé die stempels van House Mouse! Mooi ingekleurd weer hoor.
Wat ik me steeds afvraag, is hoe iedereen de papieren op elkaar vastmaakt. Wat gebruik jij daarvoor als ik vragen mag? Doe je dat met lijm of naai je de delen op elkaar? Of misschien Aslan? Ik zie bijvoorbeeld ook vaak dat je (en ook alle anderen) allerlei versieringen zoals bijvoorbeeld gestanste vormen of kant of wat dan ook tussen 2 delen papier verwerkt. Snap je wat ik bedoel?
Nou heb je dat toevallig bij dit project niet, maar wanneer je naar de kaart van 3 oktober kijkt, zie je dat je achter het papiertje waar de stempel op staat nog een gestanst papier hebt en ook nog van dat witte gaasachtige spul. Daaronder nog kant en ook onder het 'hout' heb je kant gebruikt. Jaja ik heb hem bestudeerd hoor hihihi. Hoe krijg je dat alles zo goed op elkaar vast??
Hopelijk vind je me niet heel lastig? 😊 Alvast bedankt voor de moeite hoor!

Anoniem zei

Wat een super gave lay out, verliefd op deze House Mouse,, zo mooi gekleurd, liefs Karin.

Gretha zei

Hoi Jolanda,
Nee hoor het is helemaal niet lastig hoor.
Het papier plak ik met dubbelzijdig plakband op elkaar en het lint met een sterkere plakband
De strikken en bloemen doe ik met 3d kit
Groetjes Gretha