donderdag 5 november 2015

Ge-We Hobby Wild Rose



Goedemorgen lieve blogvriendinnen,
ik heb een paar keer deze raamkaart van Dutch Doobadoo voorbij zien komen en vond het zo mooi, dat ik er ook mee aan de slag ben gegaan
Achter het raam heb ik een afdrukje van Wild Rose "Girl on Sleigh" gebruikt en ingekleurd met distress inkt en een beetje Sennelier
Deze kaart heb ik als voorbeeld voor het blog van Ge-We Hobby gemaakt

Good morning dear blogfriends,
I've seen this window card of Dutch Doobadoo a few times on other blogs and liked it very much so I had to work with this die too
Behind the window I used an image of Wild Rose "Girl on Sleigh" and colored it with distress inks and some water paint of Sennelier
I made this card as an example for the blog of Ge-We Hobby


Distress inkt & Sennelier:
huid (skin) - tattered rose, vintage photo, aged mahogany
haar (hair) - vintage photo, walnut stain
beer (bear) & hondje (dog) - 705 + 435 + 440
al het groen (all the green) - peeled paint, mowed lawn, black soot
al het paars (all the purple) - dusty concord
al het roze (all the pink) - picked raspberry
achtergrond (background) - weathered wood, antique linen, chipped sapphire
grond (ground) - weathered wood, chipped sapphire

materialen (supplies): 
basiskaart (base card) - Dutch Doobadoo raam (window) + Go Kreate
label - Magnolia
hoekjes (corners) - Unique Hobbyproducts
Aleene's Glittersnow - raam (window)
Glamour Dust of Deco Art - bontrantjes & lint (ribbon)
frantage - sneeuweffect (snow effect) 


Gezellig dat je even langskwam 
Thank you for joying me 



1 opmerking:

rian zei

wat leuk gretha, weer een totaal andere kaart.
groetjes rian