zondag 20 april 2014

The Ribbon Girl "Easter Sweeties"


Goedemorgen allemaal,
deze kaart had ik helemaal klaar en niet naar mijn zin
Heb hem weer uit elkaar gehaald en opnieuw gemaakt voor de kleurenchallenge van The Ribbon Girl blog met als kleur thema 'Lemmon/Geel'
Het linker gedeeld is scrappapier van My Minds Eye "Howdy Doody" en aan de rechterkant heb ik met een groen raster mal en met de blending tool van Tim Holz in de kleur antique linen opgepimpt 
Een stuk kant en lint erover met aan de bovenkant een strik
De ronde tekst is van LOTV genaamd "Greetings Postmarks"
De stempel van LOTV heet "Easter Sweeties"
Het kant en het ruitjeslint zijn beide te koop bij The Ribbon Girl
Dit zijn de prijzen die je kan winnen




Good morning everyone,
when the card was finished I didn't like it at all, so dismantle everything and made the card again for the colour challenge of The Ribbon Girl blog with the colour theme 'Lemmon/Yellow'
At the left side of the card I used scrap paper of My Minds Eye "Howdy Doody" and at the right side I used a lattice die and made the pattern with the blending tool of Tim Holz and the colour antique linen
A piece of lace and ribbon across the card with a bow at the top
The sentiment is of LOTV called "Greetings Postmarks"
The stamp of LOTV is called "Easter Sweeties"
The lace and ribbon can you find here at The Ribbon Girl
The prizes you can win are a voucher of LOTV and from The Ribbon Girl


Distress & H2O
moeder eend (mother duck) - black soot, wild honey, tattered rose
kuikens (chickens) - wild honey, vintage photo, rusty hinge
gras (grass) - peeled paint
achtergrond (background) - evergreen bough
narcis (daffodil) - wild honey, rusty hinge, peeled paint
paas ei (easter egg) - antique linen, H2O rose gold, H2O poppy, peeled paint, H2O fresh oregano







8 opmerkingen:

Hennie Kloppenburg zei

Wat een schattige kaart is dit uiteindelijk geworden. Ik kan me niet voorstellen dat de andere niet goed was :) groetjes, Hennie

rian zei

ergggg lief paaskaartje komt vast ook door de stempel
groetjes Rian

Natasja's Kaarten zei

Wat een schattig kaartje!

Ik vind het afdrukje geweldig!

Groetjes, Natasja

Natasja's Kaarten zei

Wat een schattig kaartje!

Ik vind het afdrukje geweldig!

Groetjes, Natasja

Jokecreatief zei

Wat een lief paaskaartje, is heel mooi geworden. Mooie kleuren ook.
groetjes Joke.

Gerrittina zei

Mooie kaart Gretha, ook leuk hoe je de basiskaart hebt gemaakt. Ik heb dit stempel ook gekocht, laatst in Nijkerk. Ik vind hem zo leuk. Heb als achtergrond panpastels gebruikt. Daarmee krijg je weer een heel ander effect.

Gr. GZ

Patrice zei

Wat een schattig en prachtig kaartje Greta.. echt Pasen hoor.
Groetjes Patrice
PS: heb nog stempels bijbesteld... en ging zeer goed!

Julie zei

Gorgeous card, Gretha - such lovely colours and a great design, hugs Juliexx