dinsdag 18 december 2012

Saturated Canary `Ratatouille`


Goedemorgen,
Het is mijn beurt weer vandaag om een kaart te posten voor het Nederlandse Blog van Saturated Canary.
Ik heb hiervoor een digitale stempel `Ratatouille` gebruikt en ingekleurd met de distress en H2O.
Het papier komt uit een paperpadje van My Minds Eye `A Happy Heart`


Het randje met hartjes heb ik gemaakt met een doohickey van Magnolia.
Het afdrukje is uitgestanst met een nestabilitie `Labels twenty five`
De tekst is van LOTV `Sentiment tags`


De kleuren van het afdrukje zijn:
huid - tattered rose, vintage photo, aged mahogany
haar & muisje - pumice stone, walnut stain
schort - black soot, pumice stone
alles wat geel is - scattered straw, vintage photo
alles wat rood is - H2O black cherry
pot - black soot, pumice stone
grond - walnut stain
achtergrond - tumbled glass


Bedankt voor jullie lieve reacties dames op mijn vorige kaarten en op mijn bloglayout!
Ik hoop jullie morgen weer te zien, want dan is mijn beurt om een kaart te posten voor Lili of the Valley.
Tot de volgende kaart.


16 opmerkingen:

Miranda Slagboom-de Groot zei

Het is een prachtige kaart.
Je bloglayout is ook heel mooi geworden.
Groetjes Miranda

Caroline zei

This is so gorgeous the image is coloured beautifully and the layout is stunning. Caroline xxx

Anke zei

Oh wat prachtig weer. Leuke kleurtjes ook. Je blog ziet er ook geweldig uit.
liefs Anke

Angélique zei

Wow Gretha, deze heb je echt super ingekleurd!!! En je nieuwe bloglayout is ook leuk geworden.
xxx Angelique

Dorte zei

So very sweet she is, lovely card.
hugs Dorte

jolanda zei

mooi kaartje.
wat verwerk je de bloemen altijd mooi op je kaartjes

Pop's Cards zei

Good morning sweetie this is just gorgeous I love what you have done here, perfect, I really want to be able to use my inks like this huggles Pops x x x

Colinda zei

Goedemorgen Gretha, wat is je blog mooi geworden!! Je kaart van vandaag is ook weer super, heel chique en wat een schattig muisje of eigenlijk ratje .Snapte eerst niet helemaal de naam van de stempel maar nu begrijp ik hem, hihihi. Een gezellige dag vandaag, Colinda

Marianne Schut zei

Hai Gretha, eerst mijn complimenten voor je nieuwe lay-out, gaaf hoor! En wat een pracht kaart heb je weer gemaakt! Geweldig je kleurwerk en wat een lieve digi zeg! Je kleuren passen zo mooi bij elkaar, mijn complimenten hoor! Liefs Marianne

Jeanet van der Lee zei

Het is weer een prachtig geheel Gretha, dat rood en geel is zo'n leuke combi voor haar jurk! en natuurlijk weer fantastisch kleurwerk zeg. Groetjes, Jeanet

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart en je niuewe bloglayout vind ik ook helemaal superrrrr.

Groetjes Astrid.

nicole zei

Wat een leuke stempel, en wat heb je er een prachtige kaart van gemaakt!
Groetjes Nicole

anja zei

heel erg mooi dit kaartje en je layout is ook erg mooi geworden.'gr Anja

janieworkum zei

Hoi Gretha
Wat je je kaart prachtig. zo mooi die kleuren bij elkaar.
groetjes janie

Christina C. zei

Such a magnificent work of art....love your beautiful creation!

Elise zei

Oooh my gosh Gretha!!! This is absolutely STUNNINGLY GORGEOUS! I so LOVE your colouring of this darling SC image, and all that lace and flowers .. sigh .. it is simply beyond BEAUTIFUL!!!

Big Warm Hugs,
Elise