dinsdag 9 oktober 2012

Wild Rose Studio `Bella in Pot`


Hallo allemaal,
Jullie zien een kaart met een kerststempel van Wild Rose Studio `Bella in Pot`, even wat anders dan jullie van mij de laatste tijd gewend zijn.
Ook dit is een stempel wat heerlijk is om in te kleuren met de distress. Alleen voor de muts heb ik H2O gebruikt.
Ik heb deze kaart voor verschillende workshops gebruikt en de dames vonden het meevallen om de potten in te kleuren, waar ze eigenlijk een beetje tegenop zagen.
Het ruitjespapier is van S.E.I., gecombineerd met het stippenpapier van My Minds Eye.


De hoek en het stukje aan de linkerkant van het afdrukje zijn uitgestanst met mallen van Joycrafts. waarvan  het stukje een afgeknipt gedeelte is van een rechthoekige vorm.
De bloemen en hulst zijn creatables van Marianne Design.
  

Bovenop het hoekje met een stuk kant een strik gemaakt met daar bovenop een pareltje.


Distresskleuren:
potten - tea dye, vintage photo, walnut stain
kerstmuts - H2O hot cinnamon
olifantje - pumice stone, black soot, tattered rose
hulst - scattered straw, peeled paint, mowed lawn, forest moss
achtergrond - pan pastels of broken china van de distress



Tot de volgende kaart

Lieve groetjes 

Gretha 

26 opmerkingen:

Monique zei

Wat een schatje!
grtjs
Monique

Dina zei

echt een schatje super

Dina zei

echt een schatje super

Home sweet home zei

Gorgeous card and I love your image and you have coloured so fabulous.

Merethe

Sharon zei

This is a gorgeous card Gretha. Such a cute stamp and so beautifully coloured. Love the papers also.
Hugs Sharon. x

roelie zei

een super kaartje gretha

net als al je anderen super mooi

gr roelie S

jolanda zei

prachtig kaartje met het mooie afdrukje

Francis zei

Hoi Gretha,

Ik was weer eens een rondje aan het doen en kwam jou prachtige blog weer tegen. Je kaarten zijn echt waanzinnig mooi!

Groetjes, Francis

Hanny zei

Hallo Gretha

Wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt! Geweldig mooi ingekleurd en een lief plaatje gebruikt, mooi met die bloemen die zo extra mooi uitkomen.

Liefs Hanny
www.tierelantijntjes.blogspot.nl

Corrie zei

Super leuk kaartje Gretha

Groetjes Corrie

martina's kaartjes zei

wat een scheetje ! hele rg geslaagd
grtjs, martina
x

Jolanda de Ronde zei

Weer een prachtig kaartjes Gretha!

Gr. Jolanda

Anns Paper Art zei

Hallo Gretha

As usual you cards are very beautiful :) Your colour is perfect.

Greetings

Ann

Ine zei

wauw wat mooi!!!!!

Riet zei

Wat een prachtige kaart.

Liefs Riet.

Anke zei

Schitterend!!!
liefs Anke

Adriana zei

Ook deze vind ik erg mooi!

Liesbeth zei

Super leuke afbeelding om door jou ingekleurd te zien, ik las dat je bij EKEF bent gestopt als designer, druk natuurlijk met al je DT werk, moet wel leuk blijven natuurlijk.
Ik vond het al knap dat je zoveel had, en allemaal even mooi. Ik heb je weer gemeld in mij Toby-kaartjes, ik leer zoveel van het bestuderen van jouw close-up's. bedankt daarvoor.
Liefs Liesbeth

Jeannette zei

Ik vind hem weer geweldig, Gretha! Zo mooi gekleurd, en erg leuke details.

Groetjes, Jeannette

arjette zei

Mooi!!!!! Wat een leuk afdrukje!!!

gr. arjette.

Sylvia van der Kolk zei

wat een leuke kaart.

Groetjes sylvia.

Crea Jackie zei

Wat een schattig kaartje :D

Groetjes van Crea Jackie.

Erica ♥ zei

Wat een mooitje is dit weer,
prachtig !

Grtjs Erica ☼

Pet73 zei

This little elephant is such a cutie! Your card is gorgeous!

Marianne Schut zei

Hai Gretha, ik wilde je via deze weg nog even bedanken voor de super leuke en leerzame workshop van vandaag! Heb er van genoten en zo leuk om een aantal van je creaties eens in het echt te mogen bewonderen. Geweldig wat een kleurtalent ben jij zeg! Ga mijn best doen om het kaartje net zo mooi af te maken zoals ik hier in het voorbeeld zie. Lijkt me super leuk om nog eens een workshop te volgen, wie weet! Liefs Marianne

Leef met de wind mee zei

Wat een beauty!!!