zondag 11 maart 2012

Bath Time



Hallo lieve bloggers,
Ik laat jullie een kaart zien met een nieuwe stempel van Sarah Kay `Bath time` die ik heb ingekleurd met de distress en H2O.
Ik heb deze kaart voor de winkel `t Hobby Hoekje je Linge gemaakt.
Het papier wat ik gebruikt heb is uit een paperpadje van My Minds Eye `Howdy Doody`.
Het groene sierrandje heb ik gemaakt met behulp van een randpons van Martha Stewart `Scroll lace`, wat ik gedeeltelijk eronder uit laat komen.


De blaadjes heb ik gemaakt met een MSpons `Frond`.
Andere materialen om de kaart af te maken zijn knoopjes van papermania, een papieren doily, bloemen gemaakt met een bloemenpons, een ornamentje en een kant en klare strik, die ik een keertje van een vriendin heb gekregen.



De distresskleuren zijn:
huid - tattered rose, vintage photo
wangen - aged mahogany
haar - antique linen, vintage photo
bad - pine needles en H2O fresh oregano
alles wat roze is - H2O rose gold
blaadjes op bad - peeled paint
zeepbellen - broken china
grond - walnut stain
achtergrond - antique linen


Aankomende week komen de Knotsgekke kaartendagen in Den Bosch er weer aan en zal ik donderdag en vrijdag gaan demonstreren met de distress inkt bij de kraam van Creatiefhandje standnr. 162.
Ik hoop weer velen van jullie te kunnen zien en spreken, vind het altijd zo gezellig om even bij te kletsen.
Lieve groetjes 

Gretha 

30 opmerkingen:

Judith zei

Wat een mooi kaartje weer!
Dat papier van MME met de houtlook vind ik lastig om te gebruiken, maar dit ziet er super uit.

Groetjes Judith

Andrea zei

Hoi Gretha,
wat een prachtige kaart.
daar zullen ze wel blij mee zijn
groetjes andrea

Wendy zei

Greta this is lovely great image love the colours your cards are alway beautiful Hun.


Hugs Wendy

Kitty Dieleman. zei

Prachtig kaartje weer,en wat een leuk stempel.
Tot Vrijdag dan kom ik naar de beurs.
groetjes Kitty

Cornelie zei

Zie je kunstwerken natrrurlijk regelmatig bij EKEF, maar nu ga ik je volgen, want je kaarten en vooral je kleurwerk is prachtig!! Hele andere stijl als ik, maar dat vind ik juist heel leuk, en kan ik zeker waarderen!
Groetjes Cornelie

Pouwla zei

Hoi Gretha,
wat een prachtig kaartje weer!
Ik ga donderdag ook naar de kkd en vindt het leuk om je nu eens in het eggie te ontmoeten!
Kan ik eindelijk eens zien hoe mooi jij met de disstress kleurt.
Groetjes Pouwla.

Kylie zei

Oh wow! Stunning card :)
Hugs Kylie x

Greet van Maurik zei

Het is een hele mooie kaart en een schattige stempel.
Veel succes en plezier op de knotsgekkekaartendagen.

Fijne dag.

Anke zei

Wat een prachtig kaartje. Helaas gaan we je mislopen op de beurs want wij komen zaterdag.
liefs Tessa & Anke

Yvonne zei

Prachtige kaart weer. Leuk dat hangertje onder het strikje. Groetjes, Yvonne

Cards en Box bij Lady M zei

wat een mooi kaartje weer en zulke leuke stempels geweldig groetjes maartje

Unknown zei

Schitterende kaart Gretha en wat een schattige stempel en oohh wat heb je het weer mooi in gekleurd..!!

Bedankt voor de reactie op de planten steker, e het klopt dat je hem een vrijdag heb gezien bij Anita ze had hem tussen der spulletjes gezet.

Lieve groetjes Suze

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat is je kaart weer mooi, lief afdrukje, leuk de "houten" achtergrond.

groetjes jolande

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat is je kaart weer mooi, lief afdrukje, leuk de "houten" achtergrond.

groetjes jolande

Jolanda Cuper zei

Wow wat super mooi ingekleurd! Waarschijnlijk ga ik zaterdag naar de te gekke kaartendagen! Dan zie ik jou dus helaas niet. Ik zou graag eens les van je willen hebben want ik bewonder jou inkleuren echt!
Groetjes Jolanda.

Unknown zei

Wat een heerlijke afbeelding Gretha ik was ook in het hobby hoekje de Linge en heb ook Saray kay gekocht leuke winkel ik vind je kaartje heel mooi en nartuurlijk weer beelschoon ingekleurd

Liefs Nellie

Unknown zei

Wat een prachtige kaart!!

Veel plezier op de knotsgekkekaartendagen, ik kan niet helaas, moet werken :(.

Groetjes, Priskilla

Corrie zei

Wat een leuke kaart Gretha!
prachtig is dat papier
Groetjes Corrie

karen zei

How beautiful, your design is stunning! hugs,Karenx

arjette zei

Oooohh zeg, schitterend weer!!!
Veel plezier in Den Bosch, jammer, het is voor mij te ver weg...

gr. arjette.

Riet zei

Wat een prachtige kaart Gretha.

Liefs Riet.

Marie-Louise zei

Fabulous card.

Marianne Reijgersberg zei

Wauw Gretha, wat een super schattige stempel, weer zo mooi ingekleurd.
En wat staat het papier er leuk bij.
Groetjes Marianne

scrappymo! zei

Oh my goodness...this card is so beautiful.
You have fabulous colouring skills! I wish I could drop by to chat and meet you at the demo...Alas, I live in Canada.

Marga50 zei

Schitterend wat een hele mooie kaart en zooooo mooi van kleur. Fijne dag,groetjes Marga.

Pop's Cards zei

Good morning sweetie, this is Absolutely Gorgeous, what a fabulous creation big hugs love Pops x x x

Trudy zei

Wat een mooie kaart is dit weer Gretha!!
Groetjes Trudy

Cathy zei

Ik vind de kleuren prachtig!!!

Liesbeth zei

Wat een leuke stempel is dit weer Gretha, ik ga proberen er even uit te kunnen dit weekend, dus ik hoop tot Den Bosch.
gr. Liesbeth

Anoniem zei

Een super mooie kaart Gretha ! Prachtig papier, hele mooie kleuren, echt een schitterend geheel!!

Groetjes Jannie