woensdag 12 oktober 2011

May your days be merry & bright


 Hallo allemaal,
Vandaag laat ik jullie een kaart zien met een ingekleurde stempel van LOTV  `Make it Festive`.
Ik heb het papier van Cosmo Cricket `Mitten Weather` gebruikt, wat ik al vele malen heb gedaan, maar ik ben gek op lila en in dit paperpadje komt lila voor. Ik vind het ook zo mooi combineren met lichtblauw en kraftpapier.
Aan de linkerkant heb ik met de embossingfolder `Holly with Berries` door de cuttlebug gehaald.


De muzieknoten en balken heb ik met een stempel van LOTV gemaakt, dit geeft een iets fijner geheel aan het papier. Op de scrapvellen komt het vaak zo groot over. Omdat dit niet in het paperpadje voorkomt heb ik het dus zelf gemaakt.
De tekst komt ook van LOTV vandaan.
De kaart verder afgewerkt met een gebreid kantje, ruitjeslint, bloemen, parelpray en een ornamentje (kerstboompje).


De kleuren van de distress zijn:
tattered rose
vintage photo
aged mahogany
dusty concord
frayed burlap
walnut stain
shabby shutters
forest moss
peeled paint
broken china
antique linen
Het is deze keer een heel rijtje, maar er waren ook zoveel details om in te kleuren.
Ook weer leuk dan alleen grote vlakken.
Het weer is zodanig slecht dat het echt knutselweer is, dus ik ga gauw weer aan de slag.
Lieve groetjes

Gretha

33 opmerkingen:

Chantal zei

Wauw wat super mooi Gretha! Ik ben nu ook aan het oefenen met distress en kijk af en toe bij jou af hoor, want jij kan dat zo mooi! Lieve groetjes, Chantal

Crea Astrid zei

Wowwww, wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt. Vind de kleuren ook erg mooi die je hebt gebruikt.

Groetjes Astrid.

Liesbeth zei

wat is ie weer mooi Gretha.
ik vind je gebruikte kleuren ook erg mooi.
gr. Liesbeth

Neline zei

Prachtig kaartje en zo mooi van kleur.
groetjes
Neline

Greet van Maurik zei

Hele mooie kaart Gretha, en lila/ paars vindt ik ook heel mooi, al doe ik er op dit moment niet zoveel mee., maar dat komt wel weer een keer.
Ondanks het trieste weer, wens ik je toch een fijne dag toe.

Groetjes Greet

chantal en sygrid zei

wouw schitterende kaart gretha
erg mooi gemaakt
liefs chantal & sygrid

Lia zei

Een superkaart met schitterende details!

Groetjes, Lia

Trudy zei

Wat een prachtig kaartje weer Gretha!!Geweldig!!
Groetjes Trudy

Bep zei

Hoi Gretha,

Hij is weer prachtig en ik ben ook gek op de kleur lila.

Pouwla zei

Prachtig kaartje Gretha! Ik hou zelf ook van lila en paars.
Groetjes Pouwla.
ps. ik heb ook een blog gemaakt en zou het leuk vinden als je ff kwam kijken.
http://PouwlasFreubels.blogspot.com

Bernadet zei

je kaart ziet er weer schitterend uit Gretha!!

corryskaart zei

nou deze kaart ziet er weer super mooi uit en zeker de inkleuring is meer dan prachtig!
groetjes van corry

CraftyC zei

Stunning card Gretha, beautifully coloured and embellished
Clairexx

yvon zei

Wat een super lief kaartje en zulke mooie kleurtjes. Dat stempeltje vind ik helemaal geweldig.
Groetjes, Yvon

Corrie zei

Wat een prachtig kaartje Gretha
schitterend die kleuren
Groetjes Corrie

petra,s cards zei

oohhhooo gretha prachtige kaart weer hoor!!!!! ik kleur nu ook vaker met distressinkt, maar ik heb moeite met de clearstamps af te drkken met stazon heb jij daar misschien tips voor?
hartelijk dank en ik kijk alweer uit naar je volgende kaart!!
xx petra

Helga zei

Wat een mooi kaartje!
En wat is de stempel prachtig ingekleurd!
Groet Helga

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een beauty heb je weer gemaakt, super!!!!!

groetjes jolande

Thea zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Thea zei

Oeps iets te snel, dus teveel typefouten.
Wat een geweldige kaart heb je weer gemaakt, de stempels van LOTV zijn ook zo mooi! Mijn verzameling wordt iets groter langzaamaan..... te leuk!

Groetjes Thea

Yvonne zei

Wat ontzettend mooi weer Gretha!!! Bewonder je kleurwerk kleurwerk!
liefs Yvonne

Kim zei

Wat een geweldig leuk kaartje. Prachtige kleuren heb je gebruikt.
Groetjes van Kim

*mieke* zei

Prachtig weer Gretha en als altijd weer heel mooi ingekleurd!
Groetjes Mieke

Unknown zei

Prachtige kaart Gretha en weer zo mooi in gekleurd Prachtig.

lieve groetjes Suze

sandra_w zei

Woww!! Wat 'n superschattig kaartje! Prachtig ingekleurd :-)

San x

anja zei

heel erg mooi gedaan,leuke kleure combi wat je gebruikt hebt.gr anja

Tinie zei

Prachtig kaartje, Gretha!! Mooie papier en een schattig stempeltje!
groetjes Tinie

arjette zei

Oohh Gretha, het is weer een bjoetie zeg!!! Wát een lief stempeltje en je kleurwerk is weer helemaal top!!!!! Prachtig papier zeg!!!

gr. arjette.

bep zei

super gretha ik zie je zaterdag gezellig in de winkel
grtjes bep

Marijke zei

Hoi Gretha,
Wat super schattig kerstkaartje!!!
En weer zo prachtig ingekleurd!!!
Groetjes,
Marijke

Creatiefhandje zei

hoi Gretha,
schattig kaartje geworden.
gr esmee

Riet zei

Prachtige kaart Gretha,lief die stempel,mooi ingekleurd.
Geweldig papier.

Liefs Riet.

anita01 zei

Sweet Gretha, och dat stempeltje en je muzieknootjes, beeldschoon hoor je kan er wat van.

Warme groetjes,
Anita.