donderdag 23 juni 2011

Toby Tumble wash day


Hallo allemaal,
Afgelopen winter heb ik jullie 4 kaarten laten zien die ik gemaakt had met de digitale stempels van Cuddly Buddly.
Ik vind deze stempels zo ontzettend leuk dat ik er meer van aangeschaft had, maar er nog niet van gekomen is om er kaarten van te maken. Ik had in Schotland een aantal afdrukjes in zitten kleuren, dus met de tijd zien jullie ze voorbij komen.
Ik heb deze stempel ingekleurd met de distress.
Het papier wat ik gebruikt heb is van `The girls paperie genaamd Kitchen` en Kraftpapier.


Het afdrukje heb ik uitgestanst met de nestabilitie `Labels Two`.
De rand met hartjes heb ik gemaakt met de Magnoliamal.
De bloemen en blaadjes zijn gestanst met de mallen van Die Namics.
De tekst is van LOTV en het lint is van Tilda.

Voordat ik alles op elkaar heb geplakt, heb ik eerst alle randen van het papier, ook de bloemen, bewerkt met de distresskleur Vintage photo en de blendingtool van Tim Holz.
De kleuren van de distress zijn:
tattered rose
vintage photo
antique linen
weathered wood
shabby shutters
peeled paint
forest moss
aged mahogany
fade jeans
broken china

Ik hoop dat jullie deze kaart ook leuk vinden, want deze stempels zie je niet zo vaak in blogland.
Lieve groetjes
Gretha

32 opmerkingen:

Anoniem zei

Gretha, wat een fantastische kaarten zie ik de laatste tijd voorbij komen! Ik heb niet de kans om op elke datum te reageren. Ik geniet van jouw kunstwerkjes! Prachtig gekleurd!
xxx
Dutch Tulip
Marja

petra,s cards zei

hoi gretha wat een geweldige kaarten maak jij toch!!! je inkleuren vind ik helemaal geweldig ik vind het een kunst hoor met distressinkt.... ik heb ze ook maar kan het niet hoor!!!
groetjes petra

Charlotte zei

Geweldige digi die geweldig ingekleurd werd! Mooi Gretha! Superleuk zomers kaartje!
Groetjes,
Charlotte

corryskaart zei

hoy gretha
wat een geweldige digi''s en zo mooi gekleurd,TOPPY!
groetjes van corry

Thea zei

Hoi Gretha,
Prachtig! Ik heb ook eens een paar digi's hiervan gekocht maar onze printer(inkt) is totaal ongeschikt, helaas want het zijn geweldig leuke afbeeldingen.
Voor mij mogen ze er "echte" stempels van maken dan sta ik vooraan in de rij :-)

Groetjes Thea

Cards en Box bij Lady M zei

wat een ontzettend leuk kaartje heb je weer gemaakt erg lief gr maartje

arjette zei

Wwooww wat mooi weer zeg!! Schitterend kaartje!! Ik vind die digi's ook zoooo leuk!!

gr. arjette.

Wilma zei

Hallo Gretha,
Of ik de stempels nou mooi vind of niet.....als jij ze hebt ingekleurd zijn ze ALTIJD SUPER.
Liefs Wilma

Corrie zei

Ohwwww wat een schatje Gretha
Groetjes Corrie

Francis zei

Oooo wat een mooi kaartje weer!
Groetjes,
Francis

Crea Astrid zei

Vind het een heel lief en schattig kaartje. Vind de stempel ook erg mooi. Mooi papier heb je ervoor gebruikt. Vind het wel leuk, dat je eens een keer een andere stempel hebt, die bijna niemand heeft. Toch!

Groetjes Astrid.

Liesbeth zei

Ik vind deze digi helemaal leuk, maar zijn niet alle afbeeldingen mooi als jij ze hebt ingekleurd met distress? prachtig hoor.
gr. Liesbeth

Yvonne zei

Oh, wat is dit weer een geweldig mooi kaart Gretha!!!
groetjes Yvonne

* Üla * zei

Schitterende kaart, Gretha. Zo mooi ingekleurd en met super kleurtjes. Erg leuke blikvanger, het rode, ruitjes lint.
groetjes Ula

GerJanne zei

Hoi Gretha,

wat een lief stempeltje heb je gebruikt en heel erg mooi ingekleurd. EN die bloemen zijn ook erg mooi gekozen en op en leuke plaats op de kaart geplakt.
groetjes,

GerJanne

Anoniem zei

Wow Gretha! Wat een kunstwerkje heb je weer gemaakt! Die kleuren!! Gewoon prachtig!
Liefs, Sandra

Aartje zei

Gretha, dit zijn inderdaad leuke afdrukjes. En wat past het papier er supermooi bij. Prachtig geheel geworden.
Groeten Aartje

Anoniem zei

Wat een super gaaf kaartje is dit geworden Gretha. Bijzonder lief met mooie kleuren en details.
Groetjes Joke

Mandy's Magnolia cards zei

wauw wat een prachtig kaartje! en zit altijd met open mond te kijken hoe mooi je de afdrukjes inkleurd!!
groetjes, mandy

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een lievie en weer zo mooi gemaakt, prachtig.

groetjes jolande

yvon zei

Dit vind ik nou een geweldige kaart Gretha, super gewoon. Prachtig maar, gave sketch, onwijs mooi ingekleurd plaatje. En wat is dat hartjesrandje gaaf. Superssss.
Groetjes, Yvon

CraftyC zei

Your card is beautiful Gretha, such a sweet image!
Clairexx

Greet van Maurik zei

Hoi Gretha,je kaart weer mooi geworden.
Fijn weekend, Groetjes Greet

Anoniem zei

OOO wat heb je weer een super lief en mooi kaartje gemaakt Gretha.

Groetjes Jannie

Marijke zei

Wat een schatje en weer zo mooi ingekleurd!!!
Super gedaan!
Groetjes,
Marijke

Trudy zei

Wat een schitterende kaart Gretha!
Groetjes Trudy

chantal en sygrid zei

wouw schitterende kaart gretha
echt super
en dat stempeltje is ook echt super
liefs chantal & sygrid

Christa zei

Hoi Gretha , wat een aller schattigst kaartje is dit !! Zo een lieve stempel....en erg mooi ingekleurd. Creatieve groetjes van Christa.

Unknown zei

ohhhhhhhh wat is je kaart weer mooi en zo prachtig ingekleurd super mooi

Liefs Nellie

Creatiefhandje zei

Hoi Gretha,

Geweldige stempel zeg..super gaaf kaartje geworden
gr esmee

Anke zei

Wat een prachtige kaartje kan jij toch maken. Iedere keer weer een feestje om naar te kijken.
liefs Tessa & Anke

Unknown zei

Dit is een aller liefst kaartje gretha, mooi gekleurd en het papier pst er perfect bij geweldig.

Lieve groetjes Suze