woensdag 26 januari 2011

Drie vriendinnetjes


Hallo allemaal,
Dit afdrukje heb ik van een lieve vriendin gekregen. Ik weet alleen dat het van Penny Black afkomstig is, maar ik weet niet hoe deze stempel heet.
Ik heb haar ingkleurd met de distress inkt.
Het papier is van K & Company. Het zijn 2 verschillende dessins scrapvellen en heb ik bij de bovenste laag hier en daar een stukje of hoekje afgescheurd. Ik heb daarna alle randen beinkt met de kleur Old paper van de distress. Het muziekpapier is van October afternoon.
Ik heb het afdrukje uitgeknipt met de fotorandschaar.
De bloemen zijn van Prima Marketing en de blaadjes heb ik gemaakt met een pons van Nellie Snellen. Ik pons eerst de blaadjes uit en later met een andere pons maak ik de nerven erin.
Verder een stuk kant, een strikje en strassteentjes en de kaart is klaar.
Ik zal jullie de kleuren geven die ik gebruikt heb:
tattered rose
aged mahogany
vintage photo
peeled paint
forest moss
antique linen
weathered wood
old paper
Lieve groetjes
Gretha

24 opmerkingen:

Unknown zei

Oohh wat een schatje Gretha, en het stempeltje is ook zo lief, ik heb hem zelf ook zo leuk.
Je heb alles ook weer zo mooi gekleurd toppie.

groetjes Suze

diana zei

hoi gretha,
wat een mooie kaart, en dat kleuren is echt weer GEWELDIG.
groetjes diana

Anoniem zei

Hoi Gretha,

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Ik kon deze stempel van Penny Black niet, maar het is werkelijk een schatje.
Je papier keuze is super, erg mooie kleuren bij elkaar... (en dan zal ik deze keer niet zeggen dat je het weer geweldig hebt ingekleurd ;-) )

Fijne avond,
Groetjes Hélène

* Üla * zei

Schitterende kaart Gretha en ook heel leuk met die laagjes papier gedaan.
groetjes Ula

Thea zei

Super mooi kaartje weer Gretha! En wat is het weer prachtig ingekleurd.

Groetjes
Thea

Liesbeth zei

Wat een prachtig plaatje is het weer.
gr. Liesbeth

Trudy zei

hoi gretha,
wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt.
Groetjes Trudy

CreaSjouk zei

Hoi Gretha,

Ik ben alweer een tijdje volger van je blog, maar heb volgens mij nog nooit een reactie achter gelaten.
Maar wat een prachtige kaarten maak je zeg. Super mooi allemaal.

Groetjes Sjoukje

stempelfreaks zei

Wat een schitterend kaartje weer Gretha.
Groetjes Astrid & Larissa

Cootje zei

Heel mooi Gretha!!

gr. Cootje

Creatiefhandje zei

heel mooi kaartje Gretha
gr esmee

Anke zei

Heel mooi gemaakt. Een leuke stempel ook.
liefs Tessa & Anke

Andrea zei

hoi Gretha,
wat een mooie kaart
dat heb je netjes gedaan met de distress inkt, ikzelf heb dat nog nooit geprobeert ik hou het op mijn copic's,
maar het is zeker heel prachtig
groejtes andrea

Anoniem zei

Wat een super leuke gave kaart is dit Gretha.
De stempel is helemaal geweldig !!!!!

Groetjes Jannie

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

je hebt weer een prachtkart gemaakt.

groetjes jolande

Erika zei

Je hebt weer een superkaartje gemaakt zeg! En een hele mooie kleurencombi weer. Ik heb de Distress verslaving ook weer te pakken hoor, het ene na het andere afdrukje wordt ingekleurd. Nu nog kaartjes ervan maken...

Groetjes Erika

Marlies zei

Weer en prachtige kaart Gretha, heel mooi papier, mooie kleuren bij elkaar en een hele leuke stempel.
groetjes, Marlies

Neline zei

prachtige kaart weer! mooie kleurtjes en een hele leuke stempel.
groetjes
Neline

arjette zei

Hoi hoi,

wwwwoooowww wat is ie weer mooi!!!!! Wat heb je dat ontzettend leuk gedaan zo met het papier!

gr. arjette.

Sonja zei

Hallo,

wat een mooi en schattig kaartje ! en de kleurtjes staan mij wel aan. Het lijkt net of je kaartje op je blog layout afgestemd is. Frappant !

Nog een fijne dag,
Sonja
http://scrapadoe.blogspot.com

Corrie zei

Wat een prachtig kaartje Gretha en die stempel wat een schatje zeg! schitterend hoe alles weer perfect bij elkaar past.
Liefs Corrie

Jeannette zei

Ik vind het een heerlijk kaartje! Prachtige kleuren en die drie meiden...wát een lekker stel! ;)
Groetjes, Jeannette

Yvonne zei

Fantastisch mooie kaart heb je gemaakt met dit drietal! Helemaal geweldig.
groetjes Yvonne

Ellen zei

Heel mooi weer!