maandag 20 september 2010

Hallo kleine vent

Hallo allemaal,
In mijn vorige post heb ik jullie verteld dat ik met dezelfde stempel nog een kaart zou laten zien, alleen ingekleurd met Distress inkt.
Ik heb ongeveer hetzelfde papier gebruikt, alleen het effen papier is anders van kleur, zodat het toch weer een heel andere kaart is geworden.
Ik heb ook weer met dezelfde randpons van MS `embroidered flora` het vierkantje geponst.
De kleuren distress waarmee ik ingekleurd heb zijn:
Tattered rose en Aged mahogany voor de huid
Old paper en Pumice stone voor de broek
Faded jeans en Broken china voor het truitje
Het verschil tussen de kleurpotloden en de inkt zie je in het echt veel beter, vind ik zelf.
Het afdrukje met de inkt is wat dieper van kleur.
Ik hoop dat jullie deze kaart ook leuk vinden, ben benieuwd.
Bedankt voor het langskomen.
Lieve groetjes
Gretha

15 opmerkingen:

Monique zei

Heel mooi kaartje!
Prachtig ingekleurd!
groetjes

Margreet zei

Heel leuk kaartje.
Schitterend gekleurd
Groetjes Margreet

sylvia zei

hoi helemaal geweldig wat een lief kaartje
groetjes sylvia

Neline zei

Super lief kaartje weer, mooi ingekleurd;)
groetjes
Neline

scrapkowa maniaczka - Dorota 71 zei

Świetna karteczka !!!!
Bardzo mi się podoba.
Pozdrawiam cieplutko
Dorota

Erika zei

Deze is ook schattig zeg!

Groetjes Erika

Trudy zei

Het is weer een pracht van een kaart Gretha,
ook deze is mooi ingekleurd.
je ziet haast geen verschil in de twee kaarten.
mooi hoor.
Groetjes van Trudy

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

en weer zo'n leuke kaart, prachtig ingekleurd.

groetjes jolande

Anke zei

Wat een lieverdje. Heel leuk.
liefs Tessa

Jitske zei

kiekeboe, wat een leuke kaartjes,
Groetjes Jitske

Liesbeth zei

Ik heb kiekeboe ook nog liggen om in te kleuren en vind die van jou helemaal te gek geworden, ga ik lekker afkijken bij je!
Leuk trouwens dat je een reactie hebt achtergelaten op mijn blog.
gr. Liesbeth

Anoniem zei

Super lief kaartje Gretha en het stempeltje blijft leuk hé.

Groetjes Jannie.

Bernadet zei

wat een schatje Gretha

Corrie zei

Deze is ook geweldig mooi Gretha
Groetjes Corrie

chrilvian zei

mooooooooie kleuren
leuk gedaan