dinsdag 2 februari 2010

Special friends


Hallo allemaal, het is er toch van gekomen, mijn eerste easelkaart. Ik doe gelijk mee aan een challenge bij Hobbytijd. Ik vind dit wel ontzettend leuk om te doen.
Ik heb een nieuwe stempel van Penny Black gebruikt, wat je voor veel doeleinden kan gebruiken. Ik heb er met deze kaart eentje voor Valentijn gemaakt. maar je kan hem ook voor een zoveel jarige trouwdag gebruiken of omdat je iemand heel lief vind en zo wil bedanken, ik noem maar wat.
Ik heb van 2 series papier gebruikt, het roosjes papier is uit een blok van Crafty Secrets de Vintage collection en het roze is van Basic Grey de Sugar Rush. Het roze hart heb ik eerst geembosd met de hartjesmal van de cuttlebug en daaromheen een kantje geplakt. De opengewerkte randen zijn van Martha Stewart (pons) de Garden Trellis. De tekst is gestempeld op een uitgestanste shapeabilitie de Fancy Tag.
Fijne avond nog en tot de volgende keer,
lieve groetjes

Gretha

8 opmerkingen:

m@deliefjuh zei

oh!! !hij is super schattig!! erg lief!

Cootje zei

Héél mooi geworden Gretha!!

Anoniem zei

Hallo Gretha, wat maak jij mooie kaartjes:)
ik heb gelijk op de knop volgers geklikt, zo kan ik je sneller terug vinden om weer langs te komen:)
ik moet me toch ook maar eens aan een easelkaart gaan wagen, vind ze superleuk om te zien.
fijne dag groetjes Nonna

Trudy zei

Wat een prachtige kaart Gretha! en wat een leuke stempel met die verliefde egeltjes.
Groetjes Trudy

Corrie zei

Wowwww Gretha
Wat een prachtige easelkaart!!
mooie kleuren en wat lief dat kantje rond om het hartje

Erika zei

Wat een schattig kaartje Gretha!
De easel kaartjes zijn echt super om te maken. Heb er toevallig dit weekend ook weer eentje gemaakt voor m'n demo a.s. zaterdag.

Groetjes Erika

Durvina zei

Wat is dit een lief kaartje, de stempel ziet er erg leuk uit

Groeten, Durvina

Gusta zei

jeetje hij is echt gaaf !!!
mooie kleuren ook,ik ben er verlieft op hahaha

groetjes Gusta